Maak me zo'n zorgen

Hallo mama's

ik maak me zorgen om het volgende; ons zoontje van 6 weken heeft regelmatig last van onwillekeurige spasmen aan armen en benen en trilt er dan ook bij. Nu denk je ach dat hoort bij de bewegeingen van een baby, maar nu ben ik heel erg bang dat het eventueel iets met epilepsie te maken heeft of loop ik nu te hard van stapel pfffff......
Hebben meer moeders hiet ervaring mee of hoort het er idd een beetje bij.

Alvast bedankt voor de eventuele reacties,

Liefs van Marinte
 
Mijn zoontje van 4 had dat ook erg na de geboorte en het is vanzelf opgehouden, maar ik weet niet meer met hoeveel weken dat was. Maar als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon even naar de dokter gaan als ik jou was! Vroeger kwam ik bijna nooit bij m'n huisarts maar sinds ik kinderen heb zit ik er regelmatig hoor!
Sterkte!
 
onze kleine meid had in het begin ook last van een trilvoetje. Die begon spontaan te trillen en hield dan weer op.

Ze is inmiddels 17 wk en heeft nergens geen last meer van

 
ik heb zelf in de kraamzorg gewerkt en pas geboren babies hebben dat wel vaker.
Vooral als je op schema voedt.
Het is nl een suikertekort.
Het lichaam kan de balans nog niet altijd goed vinden en als ze een laag suikergehalte hebben gaan ze "fladderen"zoals ze het noemen.
Ga eens na of het inderdaad is als ie lang niet heeft gegeten.
Hoe dan ook zal ik het wel even aankaarten bij het cb, of als de volgende afspraak nog lang duurt ga dan even naar de huisarts, ongerustheid is nooit goed.
En je kunt beter een keer teveel bij de huisarts zitten, daar zijn ze toch voor.
 
Terug
Bovenaan