Maak me zo ongerust, bloedverlies bij 23w4d

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik ben nu 23w4d en heb de afgelopen dagen de gevolgen mogen dragen van voedselvergiftiging. Volgens de gyn kon dit geen kwaad voor ons kleine meisje. Maar nadat ik vanochtend bloedverlies heb gehad ben ik helemaal in paniek. We zijn in paniek naar de gyn gereden en hebben een echo gehad. Daar kon niet gezien worden waar het vandaan kwam, maar met de baby, en ook met de placenta leek alles goed. Nu heb ik daarnet weer wat bloedverlies gehad.
Met bloedverlies bedoel ik roze afscheiding met een druppeltje rood bloed in. Kan dit gewoon vaginaal zijn? Ik heb wel hele pijnlijke steken in mijn darmen nu. Volgens de gyn zijn het toch gewoon mijn darmen.
Maar ik maak me zo ongerust.
Wie kan me helpen?

Ik kan je ongerustheid niet wegnemen, al zou ik dat heel graag willen. Het feit dat bij de echo alles goed leek te zijn, lijkt me voor jou even een punt om je aan vast te houden.

Vergeet niet dat er een bloedvaatje nog kan springen en dat dat hetgeen is wat je bloedverlies veroorzaakt. Zo te horen is het bloedverlies niet erg veel, maar goed het is aanwezig. Ik weet dat het moeilijk is maar probeer je rustig te houden. En als je het echt niet meer trekt, bel dan voor een echo ter geruststelling.

Zoals ik het nu lees denk ik zelf dat het een geknapt bloedvaatje zal zijn.

Ik hoop dat het snel over is, houd je ons op de hoogte?

liefs
talke

Hoi MamaSita,

Ik ben het helemaal met Talke eens.
Probeer je vast te houden aan het feit dat de echo niets vreemds uitwijst.

Ik heb het de vorige zwangerschap met 17 weken gehad en ze konden ook niets vinden. Wsl gewoon een geknapt vaatje vaginaal dus.
Die zwangerschap heb ik gewoon uitgelopen tot bijna 40 weken.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het je erg onzeker maakt. Houd vertrouwen! En probeer weer vooral lekker te genieten.

Als het niet over gaat, wel weer even de verloskundige bellen hoor! Beter te vaak gebeld als te kort.

Groetjes,
Vanessa 30,6 van de vierde

Terug
Bovenaan