maak me zorgen........ help!

A

Anoniem

Guest
hoi mede mama's

ik maak me super gote zorgen om willem(13/10/2006)
hij is altijd al een slechte slaper geweest maar nu gaat het wel errrug beroerd! en hij gaat er zo slecht uit zien.. hij heeft rode ogen en mega wallen.
gisteren heeft ie bv (na babyzwemmen zelfs) maar 45min gelapen en later op de dag 30 min..
weten jullie misschien of er iets homiopatisch is?? geen idee hoe je dat schrijft..mega leesblind..

help me

liefs annemieke

Arme Willem en mama,

Ik kan me voorstellen dat je bezorgd bent. Slaapt Willem 's nachts ook weinig/onrustig?
Als dat zo is, dan heeft ie misschien ergens last van als hij in z'n bedje ligt? Nu is het wel zo dat ook onze zoon (bijna 1 jaar) aan het rommelen is met z'n slaapjes overdag dus het lijkt erop dat de behoefte op die leeftijd minder wordt. Maar ik begrijp uit jouw verhaal dat Willem er niet goed uitziet door slaaptekort. Ik denk dat een bezoek aan de HA geen kwaad kan.

Heel veel sterkte meid,

Ida

Hey Annemiek,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt zeg!
Ik zou ook even langs de ha gaan voor de zekerheid.

Sterkte hoor!

Hoi,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Slaapt hij 's nachts wel goed? Dean slaapt overdag max. 1,5 uur naar de boterham. 's Nachts slaapt hij van 19.30 -20.00 uur. Misschien kun je het even met je huisarts of cb bespreken?

groetjes,
Nelly.

Hoi Annemieke,

Wat vervelend! Schrale troost maar Heather (15-11) is ook in de weer met slaapjes en wil soms dagen achtereen geen slaapje doen overdag. Ik kan me daar ook echt zorgen over maken, ze ziet dan aan het einde van de dag lijkbleek en heeft echte wallen! Maar ja, als ze niet wil slapen, wat doe je dan?

VSM heeft een middeltje; kindival (http://www.purelijfkracht.nl/node/63). Ik zit zelf een beetje te denken aan de bakerzak (puckababy heet 'ie nu geloof ik). Die gaat tot maat 104 en is een soort van inbakeren-light.

Verder zou ik zeker even langs het cb of de ha gaan als jij je daar prettig bij voelt!

In ieder geval heel veel succes!

KT

Ik zou ook eerst naar de ha gaan, om lichamelijke dingen uit te sluiten.
Verder zijn er meerdere dingen uit te proberen; zijn bedje verplaatsen ivm aardstralen, een bezoek aan de natuurdokter of misschien de osteopaat. Ik hoor ook positieve verhalen over accupunctuur en dan doen ze echt niks met naalden.
Kindival is te proberen, maar ik hoor daar niet altijd positieve dingen over.
Heel veel succes, want een kindje wat niet slaapt, terwijl het de slaap nog wel nodig heeft, is erg vervelend.
Sil

lieve mede mama's

Super dat jullie zo snel reageren..
ik ga vanmiddag naar de huisarts..jullie zetje was de laatste die ik nodig had..
dus jullie horen het vervolg later..

liefs Annemieke

Fijn dat we wat voor je hebben kunnen betekenen, Annemieke.
Heel veel sterkte bij de huisarts, meid.
En inderdaad zijn we benieuwd wat hij/zij er over te zeggen heeft.

enne, een dikke knuffel voor Willem toegewenst!

Terug
Bovenaan