Even jullie advies nodig, misschien zijn er mensen met hetzelfde dilemma:
Matthijs (wordt woensdag een half jaar....) heeft de smaak te pakken van het lepeltje eten. Fruit, groenten, hij vindt het een groot succes!
Omdat hij zo vroeg nog komt voor de fles (tussen 5.00 uur en 6.00 uur 's ochtends), zie ik het nog niet zitten om over te gaan op 3 flessen (hij krijgt er nu nog 4, en drinkt ze allemaal leeg.....).
Ons schema is ongeveer als volgt:
5.30 uur 180cc fles
9.00 uur half potje fruit
10.30 uur 180cc fles
14.30 uur 180 cc fles
17.00 uur half potje groente
19.00 uur 210 cc fles
Grote vraag van mij is: zal hij niet teveel voedingsstoffen binnenkrijgen omdat ik nog op 4 flessen zit? ga ervan uit dan de halve potjes snel hele zullen worden namenlijk....
Iemand tips? ervaring hiermee?
Liefs,
Esmeralda
Matthijs (wordt woensdag een half jaar....) heeft de smaak te pakken van het lepeltje eten. Fruit, groenten, hij vindt het een groot succes!
Omdat hij zo vroeg nog komt voor de fles (tussen 5.00 uur en 6.00 uur 's ochtends), zie ik het nog niet zitten om over te gaan op 3 flessen (hij krijgt er nu nog 4, en drinkt ze allemaal leeg.....).
Ons schema is ongeveer als volgt:
5.30 uur 180cc fles
9.00 uur half potje fruit
10.30 uur 180cc fles
14.30 uur 180 cc fles
17.00 uur half potje groente
19.00 uur 210 cc fles
Grote vraag van mij is: zal hij niet teveel voedingsstoffen binnenkrijgen omdat ik nog op 4 flessen zit? ga ervan uit dan de halve potjes snel hele zullen worden namenlijk....
Iemand tips? ervaring hiermee?
Liefs,
Esmeralda