Maak me zorgen...

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,
Ik maak me zorgen en ik wilde graag mijn verhaal kwijt, misschien heeft een van jullie hier iets zinnigs over te zeggen.
Eind april ben ik voor het laatst ongesteld geweest en over het algemeen is dat bij mij heel regelmatig. Nu zijn vriendlief en ik vanaf begin dit jaar aan het proberen een kindje te krijgen.
Vorige week verloor ik bloed, dus ik dacht shit, weer niet gelukt.
Die middag moest ik naar de tandarts en is er een rontgenfoto gemaakt. Ik dacht dat ik ongesteld was geworden, dus toen hij vroeg of ik zwanger was,zei ik nee.
Maar later bleek dat het maar een heel klein beetje bloed was (innestelingsbloeding?) en nu is het een week later en ben ik nog steeds niet ongesteld geworden.
Heb net een test gedaan en er was een heel  wazig streepje te zien, dus ik weet eigenlijk nog steeds niet of ik zwanger ben of niet.
En als ik dat wel ben, hoe erg zou die rontgenfoto van mijn gebit dan geweest zijn voor mijn kindje?
Hoop dat iemand mij kan helpen, want ik zit er nogal mee.
Heel veel groetjes.

Hoi,

2 STREPEN ZIJN 2 STREPEN!!! Ook al is de twee streep heel licht. Je hoeft je echt geen zorgen te maken over die rontgenfoto hoor. Zo"n foto kan echt geen kwaad hoor. Moet je nou regelmatig voor een rontgenfoto dan is het een ander verhaal.

Als je een duidelijke streep wilt zien zou ik als ik jou was een zwangerschapstest van een ander merk halen. Ik had het bij mijn eerste kind ook dat de eerste test heel licht was en de andere test (ik geloof dat het het huismerk van DA was) was heel duidelijk.

Maar als ik het zo lees ben je hartstikke zwanger!!!

Groetjes Monique

Als je bij de tandarts foto's laat nemen dan is dat zeg maar bij je hoofd. En als het goed is zit je kindje een stuk lager  dus dat kan denk ik niet zo heel veel kwaad.

hoi meid,

ik denk ook inderdaad dat je zwanger bent! en die rontgenfoto kan heus geen kwaad!
Pas als je er meerdere krijgt kan het schade aan de vrucht geven!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Als je hier nog onzeker over bent test je toch nog eens met ochtendurine?

liefs marjan

Hoi dankjewel voor jullie positieve reacties!
Dit gaat ons eerste kindje worden, vandaar dat alles nieuw voor mij is.
Maar ik ben zeker minder ongerust na het lezen van jullie berichtjes.
Ik ga binnenkort een nieuwe test doen en dan horen jullie het wel...
Heel fijn weekend!

Hoi,

Ik heb woensdag een test gedaan tijdens mijn vakantie in Belgie. Ook daar verscheen een lichte streep. Ik heb de test herhaaldelijk bekeken of de streep er nog stond, werd er bijna dwangmatig van!
De volgende dag nog een test gedaan en toen werd de streep veel duidelijker. Je kunt het verschil duidelijk zien. Het heeft dus echt te maken met het hormoon in je urine. Heb ook wel eens een test gedaan toen ik dus niet zwange was en dan verschijnt er dus helemaal niets!
Dringt het al een beetje door. Bij ons nog niet helemaal. Het begint nu wat te komen nu we het mijn ouders hebben verteld!

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan