Maak me zorgen

Hallo,

Ik ben al moeder van een prachtige zoon van bijna 11 jaar, en nu sinds 3 dagen weet ik dat ik weer zwanger ben. Vorig jaar heb ik een miskraam gehad, en nu maak ik me zorgen. Ik ben ongeveer 4 weken zwanger en heb vaak last van een soort van buikkrampen, steken in mijn lies, de ene keer rechts de andere keer rechts.

Dit had ik allemaal niet met mijn 1e zwangerschap. Ben een beetje bang dat ik weer een kindje kwijtraak.

Komt iemand dit bekend voor deze klachten?

Knuffels,
Nephele
 
Hoi Nephele,
kan me nog goed herinneren dat ik in het begin ook die steken had, ik denk bij zo'n 6 weken zwangerschap. Het oprekken van je baarmoeder begint al meteen en ook nog eens al die verandering in je lichaam, dat gaat in een sneltreinvaart. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar het verandert helemaal niets aan hoe je zwangerschap gaat verlopen. Probeer te genieten, ik weet het, zorgen maken hoort erbij, maar het gaat niet altijd fout, het gaat ook heel vaak goed!
Lekker genieten meid!
Taatje
28w
 
Ik had precies hetzelfde. Steeds het gevoel dat ik ongesteld moest worden en soms steken in mijn lies. Ik heb het nog steeds wel eens. Vooral als ik te vlug opsta dan krijg ik een steek in mijn buik. Het het met de verloskundige overgehad, maar die zegt dat het erbij hoort. Ik ben nu 15w2d zwanger en weet dus precies wat je bedoel. Ik zou zeggen, probeer er niet te veel aan te denken. Het gaat vaker goed dat fout.

Heel veel liefs, Yvonne
 
quote: Taatje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2005 21:41:24'));

Hoi Nephele,
kan me nog goed herinneren dat ik in het begin ook die steken had, ik denk bij zo'n 6 weken zwangerschap. Het oprekken van je baarmoeder begint al meteen en ook nog eens al die verandering in je lichaam, dat gaat in een sneltreinvaart. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar het verandert helemaal niets aan hoe je zwangerschap gaat verlopen. Probeer te genieten, ik weet het, zorgen maken hoort erbij, maar het gaat niet altijd fout, het gaat ook heel vaak goed!
Lekker genieten meid!
Taatje
28w

Hai Taatje,

Bedankt voor je reactie, ben blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ik moet inderdaad genieten en dat ga ik ook echt doen, maar die angst blijft er na de miskraam van vorig jaar toch een beetje inzitten...
 
quote: Tijgertje1974 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2005 22:10:18'));

Ik had precies hetzelfde. Steeds het gevoel dat ik ongesteld moest worden en soms steken in mijn lies. Ik heb het nog steeds wel eens. Vooral als ik te vlug opsta dan krijg ik een steek in mijn buik. Het het met de verloskundige overgehad, maar die zegt dat het erbij hoort. Ik ben nu 15w2d zwanger en weet dus precies wat je bedoel. Ik zou zeggen, probeer er niet te veel aan te denken. Het gaat vaker goed dat fout.

Heel veel liefs, Yvonne



Hai Yvonne,

Klopt, vooral ook die steken in mijn lies....eigenlijk gaat dat de gehele dag een beetje door, ervaarde jij dat ook zo?
 
Hoi hoi,

Ik heb het ook erg constant gehad hoor. De laatste tijd is het iets minder (gelukkig maar).
Ik heb alleen nog wel steken in mijn onderbuik en mijn liezen als ik te snel opsta. Het zal er wel bij horen.
Maak je niet te druk, het komt allemaal wel goed.

Heel veel liefs, Yvonne
 
Terug
Bovenaan