Maak me zorgen..

Ben nu bijna 13 weken zwanger en het ging allemaal wel goed. Had de 1e paar weken veel last van misselijkheid, maar dat zakte gelukkig weg en komt nu nog weinig voor.

Wat ik nu heb zijn steken onderin mijn buik, vooral als ik bepaalde bewegingen maak voel ik ze en een soort van menstruatie-krampen. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en maak me dus wat zorgen.

Wie komt dit bekend voor?

Knuf,
Nephele
 
hoi nephele, t komt mij in zoverre bekend voor, als ik wel eens opstond van de bank of stoel byv.dat ik ineens pijnscheuten onder in me buik en aan de zijkant kreeg, maar me verloskundige zei toen, dat dat kan komen doordat je banden aan t oprekken zijn,en als je dan ineens een beweging maakt dat ze ff gerekt worden bij wijze van spreken,en dat dat zeer doet.
Ik weet niet of je dit bedoelt, maar dit is t enige waar ik ervaring mee heb,
Liefs door 16wk 3dg
 
Hoi

Ik kan me goed voorstellen dat jej zorgen maakt. Die krampen hoeven echter niets te betekenen. Ik had ze en heb ze soms nog steeds. Ik heb gelukkig geen miskraam gehad voor deze zwangerschap, maar ik maakte me zeker ongerust. Dus dat jij je ongerust maakt lijkt me vrij normaal. Maar zolang er geen bloedverlies is is er niets aan de hand. De krampen zijn pijntjes van het oprekken van de baarmoeder, ook de steken horen hierbij. Ik heb ze zelfs al gehad totin mijn vagina, raar en erg pijnlijk. Nu heb ik soms zo'n kramp dat ik dubbelklap van de pijn. Het trekt echter na een paar minuten weer weg.

Bespreek de pijn die je voeld eens met je vk of gyn. Hun weten de pijn die bij een miskraam hoord en welke niet misschien beter te omschrijven.

Groetjes Doortje
 
Thnx meiden voor jullie reactie...

Ik heb de VK geraadpleegd en die zei me inderdaad dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het de banden waren die opgerekt worden. Gelukkig maar, ik doe nu gewoon even wat rustig aan, alhoewel ik nooit lang stil kan zitten :)

Knuf
 
Terug
Bovenaan