Maak me zorgen!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vanmiddag moest ik weer voor controle naar de verloskundige en die bracht ff wat minder nieuws. Mijn bloeddruk is te hoog 130/90 (voor het aantal weken dat ik zwanger ben) en moet de komende twee weken halve dagen gaan werken... en echt gaan rusten. Ik had vanmiddag ook al een hele rare pijn in mijn buik. Ze zei misschien zijn het wel je darmen maar ik weet hoe dat voelt omdat ik al een aantal jaren last heb van een spastische darm. Als ik die pijn nou weer krijg ook als ik het vanacht dan moet ik bellen en dan naar het ziekenhuis.
Ben er helemaal niet gerust op en voel me raar en ongeduldig.
Ik weet wel dat het niet het einde van de wereld is en de kans groot is dat mijn bloeddruk weer naar een normaal niveau daalt enzo maar toch....
Moet gewoon even mijn verhaal kwijt!!

Liefs,

Frieda
23 weken en 4 dagen

Hoi Frieda,

Vervelend allemaal. Ik ben bang dat ik je ook niet kan vertellen wat het precies is. Buikpijn tijdens de zwangerschap kan door zoveel verschillende oorzaken ontstaan... Ik hoop voor je dat alles goed gaat en dat je niet naar het ziekenhuis hoeft.

Sterkte!
Groetjes, Marisa

ben ook geen expert en geen arts.. maar kan me wel voorstellen dat als je je erge zorgen maakt dat je dan elk pijntje veel erger voelt, en misschien ook dat je door de zorgen buikpijn krijgt... maar ik kan het me goed voorstellen, dat je niet gerust bent, alleen is al de stress in je lijf ook niet goed voor de kleine en jezelf. Mijn niet dokters-advies, maar gewoon aankomende moeder naar aankomende moeder is; doe rustig aan en probeer te ontspannen!
suc6 joh
pascal

Terug
Bovenaan