maak mezelf gek vandaag

hallo allemaal ,

ik ben vandaga vrij en maak mezelf helemaal gek. Moest gisteren ongi worden , maar ben meestal 2 of 3 dagen te vroeg. Vandaag dus nog niks, maar heb met mijn man afgesproken morgen pas d etest te doen. Dat duurt lang zeg....ik kan niet wachten ! Van het weekend al wat vage buikklachten en enige misselijkheid af en toe ....echt superspannend ! Wil iemand reageren ?
Agnita.
 
Hoi!

Ik herken wel wat je schrijft. Ik heb donderdag mijn NOD en wordt al een week heen en weer geslingerd tussen hoop en 'ach het is toch niks'. Ik heb best zere borsten (het lijkt ook of de vorm veranderd is, het viel mijn vriend zelfs op!) en gerommel in mijn buik alsof ik ongi moet worden. Gelukkig heb ik een drukke week en heb ik dus weinig tijd om erover na te denken. Dat maakt het inderdaad alleen maar moeilijker!
Laat je nog even weten hoe je test was?
Liefs Kiki
 
als ik jou was zou ik vanavond de test doen me je partner een clear bleu test kan op ieder moment van de dag vanaf de eerste dag van je menstruatie heel veel succes en ik hoop het echt voor je groetjes sandra
 
Hoi Agnita,

Wat duurt zo'n dag toch lang hè als je erop zit te wachten. Ik zelf zou het echt niet vol kunnen houden.
Ik hoop voor je dat de uitslag positief is, we horen het wel van je.

Succes met wachten.

Liefs, Ank
 
Hoi,
Spannend zeg...ik hoop voor je dat je zwanger bent! Ik zit ook te wachten op mijn NOD en weet hoe frustie en onzeker dat kan zijn...
Succes en ik hoor het wel morgen.
Liefs Esther
 
YES, we zijn zwanger !
Toch maar gisteravond de test gedaan, we konden echt niet meer wachten. Stom hoor, als je ineens 2 streepjes ziet verschijnen !
Straks even naar de huisarts en dan kan het genieten beginnen...als alles goed blijft gaan !

Leuk dat jullie allemaal zo meeleven. Ik hoop jullie binnenkort te ontmoeten op het andere forum !

Liefs Agnita
 
Terug
Bovenaan