Maak mij zorgen

<p>Hoi!</p><p>Ik ben een beetje bezorgd! Heb nu al drie dagen rond het einde van de middag/begin avond last van darmkrampen en diarree. Ook wel misselijk dan. Ik ben nu 4+3 dagen zwanger. Heb verder geen bloedverlies. Wel heel moe natuurlijk en soms duizelig. <br /><br /></p><p>Iemand dit ook weleens gehad? Weet niet zo goed wat het is... (eet verder gewoon normaal)</p>

Heb je al gevoelige darmen van jezelf? Ik heb pds (en allerlei allergieen) en heb weken last gehad van krampen en diarree. Hoewel het allemaal nog zo klein is, maken je darmen wel alvast plek voor je groeiende baarmoeder. Dat kan irritatie geven en ook de hormonen spelen daar een rol in! Goed blijven drinken en vezelrijk blijven eten en dan gaat het vanzelf weer over :) 

Goedemorgen. Ik maakte me ook zorgen, ik had dit de eerste twee weken. Mijn darmen zijn inderdaad normaal ook gevoeliger, en reageren sterk op hormonen. Het heeft twee weken geduurd en nu ga ik hooguit een keer per week. Dus het kan zo weer anders zijn. De verloskundige vertelde mij toen al dat dit geen kwaad kan. Wat de gebruiker hierboven al zegt; goed blijven drinken. Niet teveel zorgen maken hoor, dat werkt ook op je darmen. 

Liefs en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Fijn om jullie verhalen te horen. Ik heb wel gevoelige darmen zo nu en dan, dus dat zou het dan wel goed kunnen zijn icm de hormonen. Heb gelukkig geen bloedverlies. 

Bedankt voor jullie tips en reacties 

Terug
Bovenaan