maakt dit iets uit of is dit erg?

hallo
ik heb net varkenshaas gegeten en nu was die heeeeel ligt rose maakt dit iets uit voor het kindje of kan dit kwaad?
ik maak me een beetje zorgen

liefs
brigitte

hallo

ik denk dat het wel meevalt als   dit nu per ongeluk is gebeurt waarschijnlijk wordt het pas schadelijk als je het vaker doet. maar ik ken iemand en die heeft 4 kinderen en bij allemaal gewoon filet american gegeten en biefstuk medium en alle andere dingen en de kids zijn alle maal gezond dus ik denk dat het wel mee valt.

en het was maar heeel licht he, dus daarom zal het zeker een minder risico hebben

ik hoop dat je er wat aan hebt.

xxxx angela

Hoi, we zullen allemaal wel eens perongeluk iets doen wat niet 100% goed is. maar wat betreft dat vlees, volgens mij is het zo dat er eventueel die bepaalde (listerie fo hoe heet ie?) bacterie in vlees etc kan zitten. Als het dan nog rosé is zou die dan dus eventueel besmetting kunnen veroorzaken. Dat betekent niet dat je dus dan de pech moet hebben dat je net toevallig een besmet stuk hebt gegeten.....

toen ik nog niet wist dat ik zwanger was ( maar was wel al 5 1/2 week) heb ik een enorme sushi-aanval gekregen, bakken met sushi naar binnen gewerkt... is ook risicovol want rauwe vis....... en een keer bij de mexicaan stuurde ik een steak terug vanwege rose, maar ondanks dat ze heel aardig waren kreeg ik hem nog steeds rosé terug.... toen heb ik hem ook maar opgegeten.

de hygiene in nederland is toch dusdanig dat je je ook niet al te druk moet maken, maar je kunt natuurlijk gewoon pech hebben, dus wel zoveel mogenlijk aande adviezen houden!

groetjes en succes met je zwangerschap, mm,. 24wkn, 3dgn

ja het was namelijk zo  ik had namelijk bij mn moeder gegeten en die zei dat het helemaal geen kwaad kon en ik me dus niet zo druk moest maken,want vroeger keken ze nergens na en heel mn familie is ook gezond.
en ze zei dat ik spoken zag want het vlees was volgens mn vader en moeder wel heeel ligt rose zodat ik het als enigste zag zo ligt dus bijna niet! het is nie zo dat het echt rose was.maar bedankt voor je reactieik vraag het dinsdag wel ff aan de verloskundige als ik er heen moet die weten het   ook wel.

liefs brigitte

maak je niet druk dit is echt geen ramp hoor.
ze hebben het alleen liever niet dat wil zeggen er zit een risiko aan .
maar 1x per ongeluk een rauw stukje vlees is echt niet erg hoor.
je moet het alleen niet te vaak doen daar is het risiko te groot voor.

kussies vero

Terug
Bovenaan