maakt het uit. s,avonds of s,ochtends

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik vraag me af !
Hebben de dames die zwanger willen worden op verschillende momenten sex of alleen s,avonds ik werk fultime dus wij kunnen niet even snel smiddags of s,ochtends jaah half 7 hahaha maar wij doen het alleen s,avonds is dat erg ????

Ik vroeg me dat wel is af want je leest wel overal van verschillende tijdstippen maar de mensen hebben tog ook werk enzv

groetjes

Hoi,

Nou volgens mij maakt het tijdstip niet uit. Het ligt er ook maar aan wat je zelf het prettigst vindt. Als je het tegen je zin in 's ochtends doet kan dat ook tegenwerken volgens mij.

In ieder geval veel succes.

Liefs.

Hoi!

Ik las op deze website: www.babybytes.nl dat je het beste s'ochtends kunt vrijen, omdat dan het zaad nog vers is ofzo... moet je maar is lezen, is trouwens wel een leuke site, staat veel informatie op over tekenen van een evt. zwangerschap!

Succes...

Groetjes José (nod 16-04-07)

Hoi. Ik denk dat dat een beetje onzin is hoor, dat het sneller zou lukken als je het bv 's avonds of juist 'smorgens zou doen... Net wat je zegt, bijna iedereen heeft wel een baan, dan zou er niemand meer zwanger worden haha...
Volgens mij ben ik ook beide keren zwanger geraakt van " avond-seks" , en nog 2x heel snel ook (2 en 4 maanden..).
Ik denk dat als je ervan geniet, en het niet enkel doet voor het zwanger raken, dat meer doet als het tijdstip. Wel heb ik gelezen dat als de vrouw een orgasme krijgt, het zaad dan sneller richting eitjes " geduwd" wordt en dat je dan een grotere kans hebt op bevruchting maar of dat waar is???
Groetjes Anne-Marie

Hi,

Ik vind het een leuk idee om te weten wanneer je het beste sex kunt hebben om een kind te maken... De beschrijving van  Robert ten Brink van vandaag (ivm geboorte 3e prinses) vond ik erg goed, alleen zou ik hem niet bellen!!!!!!
Ik zie me al aankomen bij de baas: "Ik moet naar huis want om 11:05 is beste tijd om een kindje te maken!!"
hahaha!!
Nu zonder dollen, ik denk dat vooral  het ontspannen zijn erg belangrijk is...

kusz

Terug
Bovenaan