Maakt het uit welke test je gebruikt???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben normaal nooit langer dan 2 dagen overtijd
en nu al 5.
Heb vanmorgen de CB test gedaan.....Negatief.
Normaal heb ik altijd de pridictortest.
Zit er verschil in of maakt het niks uit.
Groetjes Cindy

Hoi Cindy,

Het maakt niet uit welke test je gebruikt. Allen zijn voor 99% betrouwbaar.
Het was bij mij zo dat de ene test eerder reageerde en gevoeliger was  dan de andere.
Kruidvat gaf bij mij al een heel vaag streepje terwijl de digitale CB negatief was.
3 dagen later gaf ook de CB positief aan. Tis een dure hobby maar ik zou gewoon blijven testen. Liefst een paar dagen later want als je zwanger bent verdubbeld het HcG hormoon zich. Het kan dus nog! Succes!

Liefs Renske

Heb idd de digitale CB test gedaan,maar ik blijf hoop houden,zolang
diemaar weg blijft.
groetjes cindy

Hoi Meis,

Alle zwangerschapstesten zijn 1 voor goed.Ze testen allemaal het HCG gehalte in je urine.Ik zelf heb eerst bij de apotheek een test gekocht,gewoon de goedkoopste en daar was meteen op te zien,(ik was 4 dagen overtijd)dat ik zwanger was,meteen naar de eerste maand dat we geen voorbehoedsmiddelen gebruikten.Ik was dolgelukkig en ben dat nogsteeds.

Ik hoop dat je een positieve test krijgt,ik duim heel hard voor je.

Liefs Bernice(15w+3d zwanger,augustus 2007)

Hoi,

Merk test haalt niet uit hoor.
Vorige maand was ik een week overtijd, en nu 3 dagen, maar verschillende testen geven nog steeds negatief aan.
Ik heb CB, Kruidvat en Etos geprobeerd de afgelopen dagen.......
Wachten duurd zo lang he...........

Succes allemaal

Hoi Cindy.

Volgens mij kan het wel uitmaken welke test je gebruikt, is de ene gevoeliger dan de andere.

Ik was twee dagen overtijd en deed een test van de Etos, negatief. Na twee dagen weer, weer negatief en jahoor, twee dagen daarna WEER negatief. Toen toch maar test van cleablue gedaan de 7e dag en die was overduidelijk positief!

Misschien nog een paar daagjes wachten. Ik hoop voor jou dat het raak is! Ik ben nu 9 en halve week zwanger.

Succes.
Kaat.

Terug
Bovenaan