+/- maandag 16e NOD......

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik denk dat  ik as. maandag mijn NOD heb en heb me kunnen bedwingen om niet nu al een test te kopen en te testen....
Ik voel nu wat kleine steekjes in mijn zij en denk dat ik ongesteld word... balen, hoop toch stiekem van niet.
Eerder deze week dacht ik nog dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn omdat ik flink misselijk was met overgeven maar dat is nu helemaal voorbij. (virus geweest net als iedereen in mijn omgeving denk ik)
Verder voel ik niks.
Ik baal zo van die onzekerheid en merk dat ik er toch te veel mee bezig ben.

Nou dames, fijn dat ik hier even kon "zeuren"!!

Groetjes van Janne

Hallo Janne,

Hoe lang ben jij bezig? Irri he als je iets voelt (misselijkheid of wat anders) en niet weet wat het is. Natuurlijk hoop je op maar 1 ding, maar zoals voor vele anderen duurt het wachten lang.

Volgens mij gaat dit automatisch. Tegenwoordig bepalen we zelf wanneer we graag kinderen willen, maar dan het liefst meteen. Helaas gaat deze vlieger niet altijd op. Bij bij in ieder geval niet. Moet helaas nog even geduld hebben. Hopend dat ik donderdag (NOD) niet ongi  wordt.

Hopelijk heb jij volgende keer ook meer geluk, maar wie weet. Het is nog geen maandag!

Groetjes Lotto

Hoi,

Ik heb op dezelfde dag mijn NOD als jij. Ik heb eerder deze week ook met buikgriep (dacht ik!) op bed gelegen. Ik voelde me vreselijk beroerd. Nu is alles weer ok.
Ik heb mijn ongeduld niet kunnen bedwingen en heb gisteren al getest (3 dagen voor mijn NOD). En het is raak!
Ik ben erg benieuwd hoe het jou vergaat.

Laat je nog even iets weten?

Liefs, juffie74

Terug
Bovenaan