maandag 1e echo!!

Hoi Dames!
Aankomende maandag hebben we de eerste echo! Zover we nu denken ben ik dan 8 weken zwanger, we zijn echt heel benieuwd!
En vind het erg spannend.
Verder hoef ik gelukkig niet veel meer over te geven maar eten kan ik gewoon echt niet als ik iets zie of denk aan eten dan word ik al zoo misselijk, ik kan ook niks vinden waar ik wel zin in heb. Hebben meer mensen dit? Ik zal toch moeten eten, maar zo gaat dat echt niet..
Iemand tips???

Liefs

hoi

heel bekend kwaaltje! ik ben er inmiddels vanaf hoor maar mijn vk adviseerde mij om in bed een stuk ontbijtkoek te eten.
dat deed ik met wat thee en dan voelde ik mij iets beter! maar als ik trek in iets kreeg en ik pakte het dan was dat alweer over en kon ik wel spugen!
erg vervelend maar gaat over hoor!!!
weinig tips verder.,..

liefs

Spannend, ik mag twee dagen later, ik ben dan volgens mijn berekening bijna 9 wkn!
Ik ben ook zo misselijk, blijf gelukkig wel trek houden maar niet alles blijft even goed binnen en krijg van steeds meer dingen het zuur.. Wat bij mij wel werkt is vla. Geen idee waarom....

Succes maandag!!!

Thanx my girl, de ontbijtkoek werkt wel..
Tis nu iets makkelijker de dag te starten.

@Suuz ow spannend jij ook bijna de 1e echo! Vla heb ik ook nog niet geprobeerd, das wel een goede optie voor overdag.

Geniet van de zwangerschap!
Liefs

Heel veel plezier alvast voor maandag!
ik heb hem eindelijk donderdag! ben dan of 9 + 3dagen of 8 + 6 dagen.....we zullen zien dan...als we maar een mooi kloppend hartje mogen zien!
fijn weekend dames

Terug
Bovenaan