maandag 1e IUI...

Zo ...k vind t nou wel spannend worden hoor..
Vandaag ben k bij de gyn geweest..2 mooie grote folikels, en meerdere  kleine in mijn eierstokken (met dank aan Clomid..) en ja.. t gaat door de IUI..t spande d'r om...
K had toch wel veel eitjes aangemaakt..

Vanmiddag half Friesland doorgereisd met t recept Pregnyl..en vanavond om 20.00 wordt de prik en instructie gezet op de Spoed Eisende Hulp..

Maandag 8 uur inleveren zaad en een 2 uurtjes later gaat t gebeuren....

De hele week t voorgevoel gehad dat t toch allemaal nisk werd, maar de gyn die k vanmiddag had heeft mij toch wel positief gestemd...
K ben benieuwd hoe het allemaal lopen gaat!!!

Zo dat was mij kreet....

Allemaal een heel fijn weekend gewenst!!

simone

Hoi Simoon,

Wat spannend zeg, dit is alles behalve saai, maandag heb je de iui, heel veel succes...

Verder heb ik nog een vraagje voor jou, hoelang ben je al bezig om clomid te slikken, en waarom heb jij clomid voorgeschreven?? Aangezien ik de tiende naar de gyn moet, waarschijnlijk krijg ik ook clomid voorgeschreven!!

Ik denk aan je maandag en ik denk alle andere meiden ook, het gaat gewoon lukken de eerste iui.

liefs Mickey

Oh wat spannend Simoon. Ook een raar verhaal dat je heel Friesland moest afreizen. Hebben ze dat dan nergens op voorraad. Je zou toch eigenlijk zeggen dat ze de medicijnen dan maar gewoon via het ziekenhuis beschikbaar moeten stellen...
Heel veel succes maandag (en vanavond bij de prik). We zullen aan je denken!!

Gonnie

Terug
Bovenaan