maandag 22 aug eerste echo

hoi allemaal ,

afgelopen week zijn we naar de huisarts geweest ,
en die heeft ons doorgestuurt naar de gynaecoloog.

we zijn echt hyper , druk druk met vanalles ,
ben bezig met het starten van mijn nieuwe zaak,
heb mijn baan opgezegd.
per 1 september ga ik starten.
allemaal heeeeeeeeeel spannend


maandag 22 augustus hebben we een afspraak.
kan bijna niet wachten.


groeten Jaap

 
Hoi Jaap,

Heel toevallig krijgen wij de 22ste ook een echo, voor ons de 3de. De eerste was bij 11 weken bij het eerste bezoek van de vk. de 2de was een dag later, een nekplooimeeting. En nu met 20 weken, krijgen we de echo waar we al heel lang naar uit kijken. We krijgen de screening, deze krijgen we omdat ik spina bifida occulta heb. Dit is erfelijk, ik heb het in een minder erge mate, het zou kunnen at het kindje het wel in een erge mate heeft, maar ik geloof dat niet zo omdat het kindje behoorlijk hard kan schoppen en erg bewegelijk is. Ze zeggen dat het er niks mee te maken heeft dat het ook later kan uiten, maar mijn gevoel zegt dat het goed is, en mijn dochter is ook gezond.
Wat wel fijn is, is dat ze het gelijk helemaal gaan controleren, hartje, longen, nieren enz. En misschien kunnen ze wel zien wat het is...... jongen of meisje, zou het wel graag willen weten omdat ik heel sterk het gevoel heb at het een jongentje is.

Hebben we allebei iets om naar uit te kijken, laat maar weten hoe het gegaan is.
P.s. de eerste echo is altijd de mooiste echo, dat is het bewijs dat er echt een klein wezentje in e buik van je vrouw zit. Dus enjoy it!!!!

Groeten,
Ris
 
Terug
Bovenaan