maandag 2e samenlevingstest

A

Anoniem

Guest
hey meiden

ben de laatste tijd niet meer zo actief maar ik heb ook veel aan mijn hoofd, ben vanochtend voor een echo geweest en nu heb ik links en rechts een ei van 14 mm.
Maandagmorgen de 2e samenlevingstest, ik hoop dat die wel positief is!

Verder is de uitslag van mijn uitstrijkje niet positief, pap 2, de vorige was 3a en nu wil de gyn een colposcopie doen op 1 maart.

En verder wordt ik (als ik niet zwanger wordt) met carnaval ongesteld en dan is de apotheek niet open als ik met clomid moet beginnen, zouden jullie dan maandag al een recept vragen?

groetjes Jolijn

Hai lieve Jolijn,

Ik ga heel hard hopen dat de 2de samenlevingstest goed is!! Gaat het wel een beetje met je? Hoe is het met je moeder? Ik zou zeker maandag al een recept vragen, dan ben je er iig optijd bij als je moet beginnen met clomid en de apotheek is gesloten.....

Ik heb zelf ook meerdere uitstrijkjes gehad en ook pap3a, de daaropvolgende waren bij mij wel goed. Mag je met pap2 wel zwanger worden? Ik mocht dat namelijk met pap3a niet (niet dat dat ons tegen hield maar toch....)

Sterkte meid! Neem ook wat tijd voor jezelf hé? Jij bent ook belangrijk!!!!

Lieve knuff Lynn.

hey Jolijn!

Je gedachten zullen vast ergens anders zijn ja, hoe gaat het met je moeder? begrijp heel goed dat dit dan een beetje naar de achtergrond verschuift.

Maar ondertussen gaan je onderzoeken door. Goed te lezen dat je twee eitjes in wording hebt! nog een paar dagen dan....

Goh en pap2... Is ook niet niks allemaal hoor. jeetje, mag je dan wel zwanger worden?

Denk aan je zelf meid!

lieve groet

Ga voor jullie duimen dat het maandag goed is! Hoe is het met je moeder?

Sterkte maandag!

bedankt voor de lieve woorden meiden,
met ons mam gaat het niet zo goed maar dat probeer ik een beetje los te laten.

met pap 3a mocht ik gewoon zwanger worden van de huisarts en de gyn heeft er ook niets van gezegd alleen nu het pap 2 is gaan ze dus bekijken of de cellen goed of kwaadaardig zijn als ik het goed begrijp maar ik mag gewoon zwanger worden. Vond het wel vreemd maar ook fijn.

Ben heel benieuwd voor maandag 8.50 is de afspraak dus gelukkig lekker vroeg alleen op mijn werk zijn ze er niet blij mee al die afspraken.

fijn weekend allemaal!
xx Jolijn

Bijna maandag morgen Jolijn!!!
hey, en sch*t aan anderen, dit gaat gewoon voor. Weten ze er op je werk van? Een beetje begrip zou fijn zijn....
Succes morgen!

Terug
Bovenaan