maandag a.s. de 20wkn echo

A

Anoniem

Guest
we hebben maandag de 20wkn echo... zooooooooo spannend.. en ook zo benieuwd wat het wordt... maar nu eerst nog lekker een weekendje weg

zzzzooooo jaloers nu!!! ik moet nog wachten tot 1 maart :)
Geniet ze van je weekend en laat je maandag weten hoe het gegaan is?
wil je weten wat het wordt of hou je van verassingen

groetjes
Winx

ooo lekker een weekend weg! heeeeerlijk! heel veel plezier maandag! Laat je even weten hoe het is gegaan?

Liefs,

heey jaah willlen t heel graag weten wat t wordt.. hebben nu een dochtertje van bijna 10 maanden.. (zij was eigenlijk 2ling en andere was jongetje) vind dus ook heel dubbel nu aan ene kant vind ik t mooi als t nu weer jongetje is maar lijkt me ook confronterend.. zijn al lang blij als alles goed is..enuh over weekndje weg t wordt geen rust weekend denk dat ik veel moeier terug kom... gaan met 5 kids en 8 volwassenen.. en die kids zijn in de leeftijden van 7wkn, 10mnd, 3jr, 4jr en 5 jr... druk drukdrukdruk dus.. maandag om 13.00uur de echo

leuk die echo
kijk er ook al naar uit wij hebben het een week later dus nog ietjes langer geduld voor ons.
van weekend dan!
groetjes

Geniet van je weekend!!
Veel plezier maandag! Spannend hoor!! Wij moeten ook die dag..:)

X

Ohh super jo en dochter van nu 10 maanden en dan nu al weer bijna 20 wkn zo zo doe je snel :)

weet je al het een jongen wordt dan had dat dus zo moeten zijn en komt er alsnog die gezonde boy jullie kant op!!

Terug
Bovenaan