maandag als het goed is inleiden

Ben vandaag 39 weken zwanger en as maandag gaan ze inleiden, mits het natuurlijk neit helemaal vol ligt op de verloskamers. MAar ik hoop dat het inleiden gaat lukken. Gyn zag vorige week al dat ik neit veel langer kon, doe nog ontzettend veel, misschien wel teveel, vandaag ben ik jarig, heb mijn ouders nog meegeholpen met inpakken want die gaan morgen verhuizen en dan help ik ook nog mee, heb de laatste maand veel meegeholpen daar en zeker met een dikke buik is dat niet echt gemakkelijk, maar dat hoef ik jullie neit te vertellen.

Wie heeft er ervaring met inleiden?

Gr WEndy

Wat fijn voor je!! Maar om welke reden leiden ze in dan? Hier wordt dat echt alleen gedaan als t medisch gezien beter is, of psychisch soms... Omdat je schrijft dat je nog veel doet ;-)

Ik ben de vorige x ingeleid, maar iedereen ervaart dit anders en elk lichaam reageert ook anders. Ik vond het erg heftig, reageerde heel sterk op t infuus en belandde binnen een uur in een weeë storm, zonder noemenswaardige ontsluiting. Toen heb ik een ruggeprik gehad.
Het fijne is dat je weet wanner het begint :)

Veel succes en geniet nog heel even van je buik en je weekend ;-)

als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

ik ben bij mijn dochter ingeleid. ook ik reageerde heel heftig erop en kreeg meteen een weeenstorm, maar wel met gevolg dat ik binnen 4 uurtjes 10 cm ontsluiting had.
ik heb het niet als vervelend ervaren maar dat komt denk ik ook dat mijn eigen lichaam na stoppen van infuus in de weeenstorm bleef.

maar wel fijn dat ze je willen helpen, ook hier doen ze het niet. ik kan bijna niet meer lopen en heb heel veel pijn, maar ze zien dit niet als een reden om in te leiden. zolang het met de kleine goed gaat.

Nee dat is hier ook zo Daan. Ik kan ook haast niet meer lopen en slaap heel erg slecht, maar zolang de kleine niet in gevaar is...
Nu boden ze me VMO aan een handje te helpen en heb ik zelf geweigerd (zie m'n topic) haha dat had ik een paar dagen geleden ook niet gedacht/ gedaan...

spannend hoor. Wordt maandag zelf ook ingeleid maar ben dan ook al 10 dagen overtijd. Ook ik kan nog van alles doen ondanks de dikke buik. Heel veel succes maandag en dat je jullie kleintje snel in je armen mogen hebben.

OJa nog gefeliciteerd met je verjaardag

De gyn kwam er gelukkig zelf mee, hij zag aan mij dat het niet veel langer kon zo, mijn moeder aan het dementeren, een verhuizing waar ik dus ook mee meehelp, wat eignelijk neit meer kan. Daarom stelde hij eht zelf voor, dat was erg prettig. MAar het is wel zo als het niet lukt het inleiden wordt ik naar huis gestuurd en proberen ze het later deze week nog een keer en als het dan weer neit aanslaat dan krijg ik keizersnede.
Maar het is wel een geruststelling dat een gyn zo met je meedenkt. Ben er ook erg blij mee.
Vandaag ook meegeholpen met de verhuizing, en moet zeggen ik kan haast neit meer lopen, maar ja dat heb je voor je ouders over.

Succes maandag jollie.

Gr Wendy

Terug
Bovenaan