Maandag CB 2 a 3 weken zwanger vandaag 1 a 2 weken

Hi,

Zoals jullie al lezen is mijn CB test terug gelopen.
Ik heb vanmiddag getest net als maandag.
En bij mijn weten niet meer gedronken....

Iemand hier ervaring mee, en is er nog hoop?
 
Vervelend, die onzekerheid! Ik zou morgenochtend (dus met ochtendurine) nog een keer testen. Dat is het betrouwbaarste. Succes! 
 
Hi,

Ik wil je even proberen gerust te stellen.
Je hormoonhuishouding wisselt elke dag, en ook gedurende de dag. Het kan dus best zijn dat de test van 1-2 weken was gedaan op een moment dat de hormonen iets lager waren.

Een maandje geleden had ik een positieve test, maar helaas een bloeding een paar dagen later met een miskraam als gevolg. Ik had na de bloeding een negatieve test en inwendige echo liet een lege baarmoeder zien
Zolang je geen bloeding hebt, geen heftige krampen hebt , niets raars voelt ..probeer er dan op te vertrouwen dat alles goed zit.
Anders kan je altijd je VK bellen om je zorgen te bespreken.
Van harte gefeliciteerd! Hopelijk kan je er van genieten ♥️
 
Ik hoor wel vaker dat die cb testen niet altijd helemaal netjes oplopen qua weken zitten volgens mij ook redelijk ruime marges in. Ik had ook dat hij bleef steken op de 2-3 weken terwijl ik verwachte dat hij zou oplopen naar de +3. Uiteindelijk was ik wel echt gewoon zwanger. Helaas geen kindje want hebben de zwangerschap moeten beëindigen omdat later bleek dat ons kindje trisomie 18 had en dus niet levensvatbaar was. Maar het maakte mij ook heel onzeker in het begin.
Ik denk dat het bij jou toch gewoon iets is geweest met verdunde urine waardoor het even een andere uitslag gaf. Zeker als het erna wel gewoon weer de 2-3 weken aangaf. Verder zit er helaas niets anders op dan wachten tot de eerste echo.
 
Dank jullie wel!
Buikpijn heb ik, maar dat was vorige keer ook heel erg. Achteraf toch de reactie van mijn darmen.
Ik wacht idd nog met het bellen van de gynaecoloog tot we in de fase komen van kloppend hart. Want dat vond ik vorige keer zo afgrijselijk steeds controle en geen duidelijkheid.

Wat naar jullie ervaringen zeg, erg heftig ?
 
Terug
Bovenaan