A
Anoniem
Guest
Misschien dat iemand mijn verhaal al wel gelezen heeft. In het kort ben ik afgelopen dinsdag bij de huisarts geweest omdat ik bloed verloor. Daar kwam ik erachter dat ik zwanger was. Ik kon gelijk 's middags al naar de gynaecoloog om te kijken of alles nog wel goed zat i.v.m. het bloedverlies dat ik had. Helaas kon de gyn geen zwangerschap ontdekken. Dat kon 2 dingen betekenen, miskraam of prille zwangerschap. Nu heb ik op internet al gelezen dat je een zwangerschap pas kunt zien bij 5 weken middels een inwendige echo, dus het kan nog beide kanten op voor mij. Ik heb wel al 3 weken enorme last van mijn borsten en dat is niet afgenomen. Dit was ook het enige kwaaltje dat ik had bij mijn 1e zwangerschap. Ik test nog steeds positief en voel me zwanger. De gyn zei me dat de kwaaltjes nog wel ff aan konden houden incl. de positieve zwangerschapstesten. Ik heb 2 dagen licht bloedverlies gehad en geen krampen of wat dan ook. Ik moet maandag bloed laten prikken en krijg ik weer een echo. Ik ben al vanaf dinsdag zooooo ontzettend verdrietig, zenuwachtig, machteloos enz enz. En ik moet voor mijn gevoel nog zoooo lang wachten voordat ik zekerheid krijg. Is er iemand die zoiets soortgelijks heeft gehad?
Lieskuhh
Lieskuhh