maandag een draaiversie

hoi meiden,
vanmiddag naar het ziekenhuis geweest.a.s maandag krijg ik een draaiversie.
de billen lagen nog niet diep in de bekken dus het is mogelijk,kon makkelijk de kleine pakken.
dus wil het toch gaan proberen om het te doen.
zo niet wil ik denk toch een stuit bevalling onder gaan.
ga eerst maandagmiddag aan de ctg 30 min.dan gaan ze draaien en dan weer 30 min aan de ctg.
na een week nog een echo en als blijkt dat ze nog steeds zo ligt mag ik weer thuis bevallen.
wordt een nieuwe ervaring voor me.
het was zelfs al moeilijk om haar hartslag te vinden,niet eigenwijs hoor!!!!
gr marjan

Klinkt als een goede overdachte beslissing.
Ik hoop dat de draaipoging lukt. zo niet: Er worden ook flink wat baby's geboren met een stuit, dus blijf positief. Ik heb geen ervaring, maar het schijnt dat een positieve instelling en zoveel mogelijk ontspanning in lichaam en geest (als dat mogelijk is) de bevalling bevordert.

Van wie heeft ze dat eigenwijze? Of is dat haar eerste karaktertrekje die niet genetisch bepaald is ;-)?

Succes.

hoi,
ik denk van haar vader.die moet ook eerst zekerheid hebben en laten zien voor hij je gaat geloven.ahaha
ziet hele problemen tot het gebeurd is.dan is het nou is het nou zo erg!!!!??? nee valt wel mee. uuh duh.
dus ik denk dat we haar ook even iets duidelijk moet maken.
gr marjan

als je ook positieve stuitbeval verhalen wilt lezen, kijk dan op www.stuitekindjes.nl
En mijn verhaal is ook één van suc6 story's.
In 3,5 uur geboren, 5 minuten persen, apgarscore van 9 en 10. Wel een knip, maar dat is vrij standaard met een stuitbevalling. Ik vond het gevoel ook niet anders, of er nu eerst een kontje komt, of een koppie.
Sterkte!! Hoop dat je versie lukt, maar klinkt wel goed als je er nog bij kunt!
mari

ik zal het eens lezen.
veel mensen staan me gek aan te kijken als ik zeg dat ik nog normaal wil bevallen.
vind het alleen eng want je moet naar het zh.
pas als het begonnen is.me 2de ging met een rap tempo,dan mogen ze 200km gaan rijden als het zover is.dat is het enge ervan.en inleiden doen ze niet.
maar leuk te horen dat je eigenlijk een normale bevalling had.moest je wel blijven in ziekenhuis of mag je als het goed gaat ook gelijk naar huis???
gr marjan

Terug
Bovenaan