Maandag een vlokkentest !!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Volgende week maandag krijg ik een vlokkentest, is er iemand die hier ervaring mee heeft ?? Ik zie er niet echt tegen op, nu nog niet in ieder geval. Wel weer gespannen of de foetus goed gegroeid is.

Ik had een paar dagen niet zo veel last meer van misselijkheid, wel snel moe ! Stond ik vanochtend op niks aan de hand ik loop de keuken in SPUGEN. Wat is je lichaam toch iets raars.

Ik hoor jullie reacties graag.

Ik ben trouwens Rianne ben 33 jaar en zwanger van derde kindje !!

hallo rianne,

ik heb geen ervaring met een vlokkentest.Het lijkt me wel spannend.Maar ik vroeg me af, waarom je een vlokkentest moet?Je bent 33, dus niet op een leeftijd dat dat al zou moeten.Heb je een andere medische reden?Of vind je het brutaal dat ik je dat vraag?

Even over het spugen....ik heb nog niet gespuugd, heb ook geen last van misselijkheid, maar het kan zo maar spontaan gebeuren dat ik ergens vreselijk van moet kokhalzen.Zo maar uit het niets....bijvoorbeeld als ik aan zuurkoolspek denk...hahaha
Of als ik mijn zoontje moet helpen zijn billen te vegen...die lucht die zo een kleintje al produceerd.....jak...
nou welkom bij de juli mama's en hoop dat je kindje goed gegroeid is..
groetjes

Hier ook geen ervaring met vlokkentest.
Hopelijk doet de kleine het goed en valt de vlokkentest op zich ook mee.

groetjes Pukkie

Ik heb al twee kinderen Daan en Roos. Roos heeft een zeldzame chromosomen afwijking en daar gaan ze naar kijken. Gelukkig kan het tegenwoordig al lekker vroeg ik ben dan 11 weken 3 dagen en ik krijg de uitslag na 3 weken. Dus in het nieuwe jaar. Het onderzoek naar de afwijking van Roos duurt wat langer.

Terug
Bovenaan