maandag eindelijk mirena eruit

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

na de geboorte van onze oudste dochter hebben we gekozen voor een spiraal. die gaat er maandag uit ik tel de dagen af!!
heeft een van jullie ervaring met de spiraal en daarna zwanger worden. Liefst wil ik ook direct aan de slag.
groetjes nancy

Hoi Nancy,

Mijn ervaring was...direct zwanger...niet verwacht! Helaas kreeg ik een mk, maar geen zwangerschap is gelijk dus het zegt niets. Heel veel fun!!!

Liefs grotebroer

hoi,
ik heb ook 3 jaar de mirena gehad.
ik werd 2 dagen later ongi was ook de dag dat ik het moest worden,kreeg het zelfde hoeveelheid als toen zonder die spiraal.heftig dus.
had toen eisprong test gedaan,maar kreeg geen positief test.bij mij kwam me cyclus gewoon op gang,na de 3 de keer met ovulatietest ben ik zwanger geworden.
heel veel succes.vond het ook best meevallen.alleen die eendenbek is even gemeen.
succes met klussen.
gr marjan 15 wkn van de 3de

hoi nancy,

was toevallig even aan het kijken hierzo! ik heb na mijn zoontje ook de mirena spiraal laten plaatsen,deze heb ik dik 3 jaar gehad.heb hem in februari laten verwijderen en was in mei zwanger, nu inmiddels alweer bijna 32weken! ik keeg ook meteen een regelmatige cyclus dus wel heel fijn!
succes alvast ;-)

liefs kim

Terug
Bovenaan