maandag groeiecho

hoi dames,
heb maandag een groeiecho ben dan 30 weken[alweer] wat gaat dat snel ,kan dan nog ff men meisje bewonderen ,kan niet wachten tot maandag haha.
groetjes cinderella

Wat heerlijk om de groeiecho te krijgen. Het is niet standaard bij alle verloskundigen, ik krijg alleen met 36 weken nog een liggingsecho om te kijken of hij niet in stuit ligt...
Geniet er lekker van maandag!

oh leuk leuk nog even kijken.
ook hier geen standaard groeiecho en waarschijnlijk niet eens een liggingsecho. kan niet wachten om me meisje te zien nog even een weekje of 8 wachten....dan is ze er hopelijk.

Ja dat heb ik ook weleens van hoe zou het er nu uit zien in je buik, jammer dat je geen ritsluiting heb zitten he. Maar ook wel weer spannend als we gaan bevallen.

Hahahahahh wendela1979, dat is een goeie ahahah een ritssluiting zou ik zekere wel willen hebben nu! Ook makkelijk voor tijdens de bevalling!!! ;))

Wel leuk dat je groeiechos krijgt idd.. Ik zou normaal maar 1 echo krijgen (20wkn echo) toch kkrijg ik er volgende week weer 1 omdat ze de groei in de gaten willen houden ivm mijn kleine buik..... :( hopelijk groeit mijn prinsesje toch goed! Ik maak me er wel zorgen over, maar kan er helaas niet veel aan doen behalve het rustig aan doen :(

Terug
Bovenaan