Maandag is het weer zo ver...

Hey meiden,

Maandag is het weer zo ver, de 2de echo. Ik heb afgelopen dagen op mijn werk veel verdriet om mij heen gevoeld en veel stress. Ik ben zelfs een ouder gesprek aan gegaan. Ik voelde dat het me niet lekker zat en de spanning ging me in m'n buik zitten, dit is het laatste wat ik wil. Dus ervoor gekozen om de confrontatie aan te gaan, me kwetsbaar op te stellen. Ik heb eerlijk verteld hoe ik er over dacht.

Het gevoel werd uiteindelijk niet beter, ik voel m'n buik nog, maar ben wel super trots op mezelf!!! Ik kijk nu met spanning uit naar maandag...

Gelukkig van te voren nog genoeg te doen. Donderdag crematie, vrijdag werken, zaterdag en zondag in huis bezig en dan is het maandag!

Liefs grotebroer

Hee grote broer! Ik lees nog niet vanaf het begin mee, sus ik weet niet zo goed wat er speelt op je werk. Maar ik begrijp dat je veel stres ondervind op je werk. Wat doe je? En waar komt die stres door? Als je t niet wil vertellen, snap ik dat wel hoor. Aftellen naar maandag iig!!!

Ik denk dat je zeker trots op jezelf mag zijn!!

en ik geloof dat iedereen stress heeft ook voor de echo enzo! je gaat het helemaal redden !! :)

heel veel plezier maandag meis!!
komt goed!

liefs

MamaBo en de andere meiden,

Ik werk in een woonvorm voor mensen met een verstandelijke beperking en ouders hadden over mij gepraat. Ik hou daar niet van, heb dan het lef om het rechtstreeks te zeggen en speel het niet via je zoon of dochter...

Het zijn niet de makkelijkste ouders en er zijn collega's die het over zich heen zouden laten komen, ik zou dat normaal misschien ook hebben gedaan. In dit geval voelde ik de spanning in m'n buik.

Ik snapte het niet en wilde het gewoon open en eerlijk bespreken, er was geen gesprek mogelijk maar ik heb wel duidelijk verteld hoe ik erover dacht. Nu ben ik wel trots op mezelf!!!

Ik hoop dat de spanning verdwijnt want over het algemeen ben ik er vrij rustig onder en ik heb er nog steeds een goed gevoel over. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit weer een miskraam zou worden. Het voelt anders...

Thanks voor jullie luisterend oor!

Liefs grotebroer

He grotebroer,

Lekker aan jezelf denken meid! Er zijn dingen die op dit moment belangrijker zijn, en geloof me, gezeur op je werk, hoe naar ook, is geen stress waard. Belachelijk dat deze ouders het via hun kind spelen, is niet eerlijk tegenover jou, maar ook niet tegenover hun eigen kind, echt te gek voor woorden.

Je mag best trots zijn op jezelf, dan zijn anderen dat ook! Voor nu "rustig" aftellen tot maandag, geniet van je zwanger zijn. Ik mag dinsdag weer, tel met je mee!

Liefs lady B

Terug
Bovenaan