maandag is het zover

Dan gaat mijn kleine meisje voor het eerst naar de peuterzaal....

ze belde vandaag op dat ze een plekje open hadden en of Tess zin had om maandag al te beginnen. Dus we gaan het proberen.
Dat wordt een leuke dag en Nick is jarig maandag en Tess voor het eerst naar school en mama alleen thuis zonder kindjes.

Het lijkt me wel heel leuk voor haar maar wordt ook wel   wennen...helemaal alleen thuis

Liefs sandra

Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Siebe mocht eigenlijk vanaf vorige week dinsdag naar de PSZ, maar ik heb het uitgesteld tot na de herfstvakantie. Ik heb me namelijk in mijn vakantie pas echt gerealiseerd dat ik niet geheel van Siebe heb kunnen genieten zoals ik dat had willen doen, vanwege wat er toen privé allemaal speelde. Vier weken voor de schoolvakantie is Merijn naar school gegaan en ik heb best genoten van de 1 op 1 aandacht voor Siebe  en de rust  die ik in die 4 weken had. Vandaar dat ik het nu nog even heb uitgesteld. Aan de andere kant kijk ik ook wel weer een klein beetje uit naar het feit dat ik straks de dinsdag en donderdagochtend geheel voor mezelf heb. De donderdag is dan helemaal relaxt omdat de kids van woensdag op donderdag bij hun vader logeren en ik Merijn en Siebe dan ook niet naar school hoef te brengen. En de invulling van die tijd......daar ben ik niet zo bang voor. Dat komt wel weer goed en dat zul jij ook wel ervaren....TIJD VOOR MAMA!!!

Succes maandag!

Groetjes Fonske

Oei, dat zal even wennen zijn! Ja een beetje rare dag, vooral omdat Nick jarig is en ook omdat het opeens zo snel gaat.
Maarr.... het went wel hoor, alleen thuis zijn! In het begin een beetje vreemd, maar te kunnen doen wat jíj op dat moment wil ipv "gedirigeerd" te worden is ook wel heeel fijn!
En tussen de middag komen ze alweer  thuis (toch?)! Dat is extra genieten!
Succes maandag!

Ellen mv Julian

hey sandra....

wat gaan ze bij jullie vroeg naar de psz....bij ons mogen ze pas vanaf 2.5 jaar daar naar toe.....

het zal idd wel errug wennen zijn zeg....dan worden ze ineens errug groot.....

liefs denise

@denise
Hier mag je kiezen of je wanner je wil en de beginleeftijd is 2.
Nick was er met twee jaar helemaal nog niet aan toe maar mijn dametje is een ander verhaal. Volgens mij gaat ze het heerlijk vinden....hoop ik

Jéétje Sandra, jij weet niet wat je overkomt aanstaande maandag....... Eindelijk alleen boodschappen doen, een boekje lezen, stofzuigen........ whatever!

Geen kleine dame van de vensterbank/uit een boom/van de zoldertrap  plukken, geen vragen, geen geklets...... Een hele ochtend rust in de tent....

Wat zul jij moeten wennen!!! Sterkte en hopelijk vind zij het heerlijk!!

Liefs
Susan

kan ik me goed voorstellen hoor!
Ik denk dat ik als Mila zal gaan ook wel wat moeite zou hebben.
het   gaat zo snel...
Hier is het zo dat Mila er al aan toe is,ze is nogal bijdehand.
Alleen kan ik haar pas in de maand dat ze twee wordt(september )opgeven.
En dan pas met twee jaar en 3 maanden worden ze geplaatst,als er plaats is tenminste anders duurt het nog langer.
Ik denk wel dat ze het heel leuk gaat vinden.
Jij hebt inderdaad wat meer rust en het zal straks geweldig zijn om haar te zien.
kun je apetrots zijn!
gr piewie.

Nou heel veel succes maandag!!
Mirthe is nu 3 keer geweest, hier is het vanaf 2 jaar alleen op de woensdagochtend. Het gaat met de keer beter maar ze vind het toch wel wennen dat mama weg gaat.

Terug
Bovenaan