Maandag melden voor keizersnee (dan 40 wkn 6 dagen)

Als onze kleine meid dit weekend niet komt, moet ik me maandag om 09:00 (nuchter) melden voor een keizersnee. Ik ben dan bijna 41 weken (minus 1 dag). Ik heb al eerder een keizersnee gehad en ik zat nog te dicht om in te leiden en dan is het beleid van het ziekenhuis voor 41 weken bevallen.

De operatie zal waarschijnlijk pas in de namiddag plaatsvinden.
Spannend...ook raar, zo'n bevalling op afspraak, maar heb er ook echt zin in dat ze nu eindelijk komt!
(Nog)niet echt zenuwachtig, wel het idee dat ik ineens nog hartstikke veel moet doen (terwijl ik al zes weken de tijd heb gehad haha)...
Ik hoop dat het meevalt en natuurlijk dat ze helemaal gezond is...

Ik hou jullie op de hoogte (mag je laptop mee naar t ziekenhuis??)

Liefs

Hoi,

Wat spannend! En inderdaad een raar idee, bevallen o afspraak... Anderzijds kun je je goed voorbereiden, dat is ook wat waard.

Zoek lekker wat afleiding dit weekend, en je weet inderdaad nooit, misschien dat ze zich nog aandient... Anders heel veel succes maandag en je mag je laptop vast wel mee hoor!

Liefs

HeyHey,
Wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat ze zich nog spontaan aandient. Maar je hebt het mooie vooruitzicht dat je iig maandag je kindje in je armen hebt..
Doe maar lekker rustig aan en alvast veel succes met alles!

liefs

Hi mum,

Even over van het oktoberforum:
Ik ga ook op afspraak bevallen, maar dan wel afgesproken inleiden, waarschijnlijk ergens na volgend weekend.
Inderdaad een vreemd idee, zo'n bevalling op bestelling.
Mijn vriend en schoonvader zijn nu op dit moment ook bezig met allerlei laatste klusjes aan het huis. Ik heb ze eens goed aan het werk gezet onder het mom van "nu kan het nog even", haha!

Is er nog iets bijzonders dat je zondagavond gaat doen/eten/kijken?

Ik weet niet of laptops meemogen. Ben ik zelf ook wel benieuwd naar!

Terug
Bovenaan