Maandag naar de gyn

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Maandag ga ik weer naar de gyn
Dan beginnen we eerst weer aan een reeks bezoeken/onderzoeken om te zien
hoe mijn eitjes zich ontwikkelen. En als ze op het punt staan van springen
dan gaan ze het sperma van mijn man iets verder inbrengen. Insemineren dus.
Mijn NOD is 19 febr. Mijn schoonzus is  nu zwanger en is uitgerekent rond de 21e febr. Mijn man en ik zeiden tegen elkaar : Het zou toch een stunt zijn, dat hun kindje op die dag wordt geboren en dat wij positief mogen  testen !!!!!! We zullen wel weer zien !!!!! Eerst maar weer afwachten !!!!!

Groetjes van Biaggi

Biaggi,
heel veel sterkte toegewenst voor deze spannende tijd die voor jullie aanbreekt.
Het zou de 21-ste niet alleen een stunt zijn, als je schoonzus bevalt en jullie pos. testen, maar het zo ook zeer zeker geweldig zijn!

Esther.

hoi hoi
wat spannend allemaal zeg
maar er komt wel vooruitgang in,
wens je heel veel succes
en laat het gauw ff weten.
gr xx voetbalgek

Hoi Biaggi,
Ik wil jullie even heel veel succes wensen!!!  
Ik hoop dan ook dat het snel gaat lukken en dat we een heel blij bericht kunnen
lezen!!
Groetjes Melanie

Hai Biaggi,

Spannend voor jullie en ik wens jullie veel sterkte.

Het zou wel erg leuk zijn als jullie een dikke plus hebben staan op de test en je (schoon) zus, sorry wist het ff niet meer zou bevallen omstreeks die datum.

Meis hou je taai.

Ik ga heel hard duimen voor jullie.

Succes.

Liefs wen

Hoi Biaggi,
Wat een spannende vervolg stap. Volgens wel een opluchting als er nu actie ondernomen wordt. Ik duim voor je en hoop snel hier een heel blij bericht te lezen!

Liefs Carina

Hoi Biaggi,

Ik hoor hier niet meer, maar volg nog wel een paar dames hier. Jij bent er 1 van.
Ik wil je heel veel sterkte wensen morgen!

En ik moest zo lachen om wat je schreef. Waarom? Nou, onze zoon is verwekt rond de geboorte van mijn achterneefje. We zijn daar beschuit met muisjes weten eten, en diezelfde maand was ik zwanger! Dit keer weer. Ons buurmeisje is  in september geboren. Na het muisjes eten zeiden we voor de grap: Benieuwd of het weer gelukt is. En ja hoor! Weer raak! Dus je weet maar nooit!

Ik ga voor je duimen!
Groetjes, Kat

Hi Biaggi. Vandaag heb je je afspraak bij de gyn! Veel succes en hopelijk gaat het allemaal lukken!!!
Groetjes, Patricia

Terug
Bovenaan