maandag naar kinderarts

Maandag moeten we met ons meisje naar de kinderarts. Dan gaan ze kijken of alles goed is met haar heupen en zo ivm de stuitligging. Vindt het zo spannend en hoop dat alles goed is. Zal blij zijn als het allemaal achter de rug is en we zekerheid hebben. Volgens de CB-arts zag het er allemaal goed uit maar ja die kunnen natuurlijk niet alles zien. Vindt het wel fijn dat ze haar nog even nakijken maar vindt het ook heel spannend. Nu ja we laten het maar over ons heen komen en zien het wel. Het zal allemaal wel goed zijn, hoop ik!

Hoi,

Nou veel succes maandag en idd spannend. Moet ze op een "foto"? Wat zijn de kansen dat het niet goed is?

Groetjes

Ik heb totaal geen idee wat ze allemaal presies gaan doen maandag. Weet alleen dat ze nagekeken wordt voor haar heupjes, omdat kindjes die in stuit hebben gelegen een verhoogde kans hebben dat er iets mis kan zijn met de heupjes. Misschien dat ze ook een echo krijgt maar dat weten we maandag pas. En geen idee of je dan gelijk de uitslag hebt of niet. Is voor ons ook de eerste keer dat we naar een kinderarts gaan. Dus we wachten het maar gewoon af. Zodra ik meer weet dan laat ik het weten.

Silke heeft 2 weken geleden de echo van de heupes gehad. Ze moeten op hun zij liggen en dan maken ze een echo (net als wanneer je zwanger bent). Eerst de ene zij en daarna de andere. Bij Silke was alles prima in orde.

Groetjes Chade (nov mama)

Terug
Bovenaan