maandag of dinsdag eerste IUI!!! Spannend!!!!

Ben net terug van de gyn.
Mijn follikels laten meten op dag 11.
Ik had er een van 13mm en een van 14mm...
Volgens mij is dat best ok of niet?
Zondag beginnen met de ovu testen en dan als het goed is maandag of dinsdag 1e IUI volgens berekening van de GYN.

Er kan natuurlijk ook een dag verschil in zitten.
Het komt nu allemaal wel heel dichtbij.
We kunnen haast niet wachten.
We weten dat de kans klein is maar we hebben nu echt het gevoel dat we er iets aan doen!!
Kent iemand dit!!

Alvast bedankt
veel liefs opeltigra
Daisy

Hoi,
Ik herken maar al te goed wat je nu bedoelt en voelt. Ik ben sinds maart niet meer vanuit mezelf ongi geworden. Wat blijkt: PCO. Afgelopen maand had ik voor de eerste keer een eisprong uit mezelf. Deze maand weer niet.... Wij gaan deze cyclus ook starten met IUI. Ik heb gisteren mijn laatste tablet provera gehad en ben nu een beetje ongi .ik denk dat morgen de eerste dag is en dat betekent dat we maandag kunnen gaan spuiten (als de echo goed is). Ik heb ook het gevoel dat we nu eindelijk iets gaan doen na 10 maanden en eindelijk kans krijgen, hebben we tot nu toe nog niet gehad.
Heel veel succes en hoe de goede moed erin!!!
gr. Miranda

Hoi,

Ik denk dat iedereen hier  dit wel herkent. Ik in ieder geval wel na 6 IUI's. Tussen de 6  IUI's heeft  af en toe  een pauze gezeten. Dit soort periodes zijn echt niet leuk. Zolang je maar in de IUI molen zit heb je het gevoel dat je er dicht bij zit en dat geeft rust.
Ik hoop dat het bij wat beter gaat verlopen als bij mij. (wij gaan op voor IVF)  
SUCCES!
gr.Inge

hoi,

is zeker herkenbaar! er wordt inderdaad wat aangedaan en meer kans natuurlijk!!!
wij gaan volgende maand starten met 2e ivf,nieuwe ronde nieuwe kansen en meteen in het nieuwe jaar....dus hopelijk kunnen we die goed beginnen!
we hebben nu nog 1 kansje om het 'zelf' te proberen,maarja dat doen we al 2,5 jaar dus waarom zou het dan nu wel lukken????
maar we moeten natuurlijk ook positief blijven dus wie weet hebben we de 2e ivf helemaal niet nodig,ha ha........

heel veel succes en hopelijk gaan jullie met drieen het nieuwe jaar in!!!

gr. moniek

Terug
Bovenaan