maandag punctie!!!

hoi hoi

ik ben vanm,orgen naar ziekenhuis geweest voor de 4e FM
ik doe icsi in eigen cyclus dus gaat het maar om 1 ei. mijn ei was 21,7 mm. erg mooi!! en dik baarmoederslijmvlies.   Ik moet vanavond de pregnyl zetten. de arts beld nog hoe laat. en hoe laat ik maandag de punctie heb. kan ook wezen dat het morgen al zover is. hangt even af van mijn bloedwaarden.

ik vind het nu wel erg spannend. ik krijg niks geen verdoving ofzo voor de punctie, volgens de arts is het even zuchten en het is voorbij.   omdat het maar om 1 eicel gaat.

wat ik wel erg vind is die eendebek, vorige keer met uitstrijkje deed me dat goed pijn, rot ding.

groetjes wilma

Hoi Wilma,

O, dat klinkt veelbelovend!!! Spannend hoor!!!
Ik ben benieuwd of je dan morgen of maandag aan de beurt bent.
Als je morgen moet, moet je dan toch nog pregnyl zetten?

Hou ons op de hoogte en heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs,
mama Peet

Hoi Wilma,
ik heb afgelopen donderdag een puncite gehad van 15 eiblaasjes. De eendebak doet totaal geen zeer, de verdovingsspuitjes een beetje, maar het trucje is te hoesten op het moment dat ze de prikjes zetten. Met 1 ei moet het te doen zijn, schat ik in, geen zenuwen dus (makkelijker gezegd!).
Kom op meid, ik duim voor je.

Stella

PS. moet jij na de punctie nog pregnyl spuiten? ik wel 3 x maar ben erg benieuwd of jij dat ook moet, aangezien je ICSI in eigen cyclus doet, ik doe ICSI lang

hoi stella

ja als het goed is moet ik na de punctie ook nog 1 keer pregnyl spuiten.     ik zit nu erts op tel van ziekenhuis te wachten, hoelaat ik spuiten moet en hoe laat de punctie is.  

Lieve wilma,
Ik wilde je even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes wensen en ik hoop voor jullie dat dit celletje en begin is van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot wonder. We denken aan jullie....
Liefs wilma (pittty36)

hoi wilma,

suxes met je punctie maandag.
toch weer een spannend iets....

ik las dat je daarna(??) nog pregnyl moet blijven  zetten?
ik heb gister mijn punctie gehad.
ik mag absoluut niet meer prikken.
start nu vaginale tabl. 3x dgs. 2.
zo zie je maar, elk ziekenhuis heeft een andere methode.

wel,houd je haaks maandag.
groetjes, jana.

Hoi wilma,
Ook jij heel veel succes morgen met je punctie.... ik hoop dat je morgen schrijft dat het is meegevallen
Nu weer heel hard duimen dat het verdere verloop inderdaad over een aantal dagen een terugplaatsing oplevert...

Veel succes !

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan