maandag tweede inseminatie

A

Anoniem

Guest
probeer nou al de hele dag wat op het forum te plaatsen maar hij wijgerd iedere keer.
ik krijg zondag of maandag mijn tweede inseminatie. heb op dit moment twee rijpe eitjes zitten elk aan een kant van 13 mm. hoor zaterdagochtend wanneer de inseminatie is en hopen dat het deze ronde wel raak is dat we na 3 jaar eindelijk zwanger zijn.

g.r linda

Hoi Linda,

Ik zag net pas dat je bij zwanger worden een berichtje had achter gelaten voor mij. Ik ben alleen blij dat je mij jou ervaring verteld. Het is dus wel ook gewoon gelukt bij jou.
jammer dat het nu niet zo is. Ik hoop voor jou en je mannetje dat jullie snel zwanger zijn.
Ik wacht nog even met naar de ha te gaan. Als het over een aantal maandjes niet is gelukt kunnen we altijd nog gaan.
Succes een maandag!
P.s. hoop dat ze wel lukt!! (site doet weer raar)

Liefs An

Hee Linda!

Klinkt erg goed die 2 eitjes!! Ik ga heeeel hard voor je duimen!! Zou heel fijn zijn he zo vlak voor de feestdagen!! Het is je meer dan gegunt meissie!

x ing

Bedankt voor jullie berichtje ben gisteren geweest en moet vanavond om 8 uur pregnylspuit en dan is dinsdagmorgen de inseminatie. want de eerse iui moest ik op dag 10 van mijn cyclus komen voor een echo en nu moest ik op dag 9 komen dus dan schuift het dus een dag op ik hoop dat we een mooi kerstkado hebben.

gr. linda

Nog 2 nachtjes slapen dus! Het zou inderdaad een heel mooi kerstcadeau zijn!
SUCCES!
lfs ing

Hoi Linda, heel veel succes morgen! De hoeveelste IUI is dit?

Gr. Pleun

Hoi Pleun,

dit is mijn tweede iui en ik heb twee eitjes dus ik hoop dat het nu succesvol is nou heeft een andere vriendin van mij me gisteren via de telefoon verteld dat ze zwanger is dus ik ben best blij voor haar maar toch weer een klap dus ik hoop dat de iui van morgen aanslaat en dat mijn man genoeg produceerd want dat is ook heel belangrijk.

gr. linda

Terug
Bovenaan