maandag weer beginnen met werken oohh wat heb ik het nu al moeilijk

A

Anoniem

Guest
ik ben waarschijnlijk een mega mega doos, maar ik moet vanaf maandag weer gaan werken, de kleine is dan bijna 5 maandjes, (ruim 4 1/2 maand) maar ik wil helemaal niet!!!!! ik heb echt wel zin om te werken maar niet om die kleine weg te brengen terwijl ik echt een mega goede gastouder heb, ze heeft zelfs een wachtlijst!!!

het stomste is nog dat ik maar 3 middaagjes werk (buitenschoolse opvang) van 2 tot 6. dat is dus eigenlijk helemaal niets, maar ik zie er zoooooo tegen op.

vorig jaar heb ik de hele zwnagerschap thuis gezeten en in het ziekenhuis gelegen omdat ik er heel erg ziek vanw as, hierdoor heb ik wel uren mee mogen nemen naar dit jaar, omdat ik ze dus onmogelijk op had kunnen maken, maar ik zit nu al te ijken welke dagen ik eerder kan beginnen en wanneer eerder weg.

pffff wat maak ik me nu al druk

Hey meis,

Ja das toch een hele normale reactie zou ik zeggen das ook erg wennen denk ik!!!
Ik moet zelf pas in oktober beginnen en dan is ze wel al 7 mndjes, maar zie er ook tegenop!!!
Gewoon nu heb je dit ritme al zo lang vast en dan moet je het weer helemaal anders indelen!!!
Hoop voor je dat het ondanks alles toch mee zal vallen sucees in ieder geval!!!
En nog lekker genieten dit weekend!!!

Liefs Sandy

Nou dan ben ik ook zo`n megadoos!!
Ik had al een week slapeloze nachten!
Toen ik onze Teun had weggebracht ben ik jankend naar mijn werk gereden en eenmaal daar aan gekomen vond ik het weer zo leuk dat ik maar amper aan Teun heb gedacht! Tja toen voelde ik me weer een slechte moeder.
Ik vind het nu heerlijk,ik werk 3 dagen,1 dag werken,1 dag vrij.
Even wat andere gesprekken als bla bla da da etc.
Ik weet zeker dat het bij jou ook goed komt als geloof je me nu waarschijnlijk nog niet!
Succes!

Groetjes Mikkie.

Weeeeeeh!!!

Mag ik even meebrullen? Ik moet maandag ook weer beginnen...
Job is dan 15 weken oud, dus ook ik mag eigenlijk niet klagen, maar ik vind het echt niet leuk!
Hij gaat dan ook voor het eerst naar het kinderdagverblijf... wordt vast een rotdag...
Ach, wie weet: straks valt het allemaal nog wel mee.

Susanne, je bent echt geen mega doos, hoor. Of ik ben er ook een!
Succes a.s. maandag, we komen de dag wel door...
Geniet nog even van je laatste vrije dagen. Ga ik ook doen.
Enneh, gedeelde smart is halve smart.

groetjes, Esther

Hoi dames,

Ik begrijp jullie reactie echt heel goed hoor. Maar bij mij was het omgekeerd. Ik was blij toen ik weer mocht gaan werken.Ik ben zelfstandig ondernemer. Als ik niet werk heb ik ook geen inkomen. Ik ben half januari gestopt met werken omdat het een lichamelijk zwaar beroep is. Ik ben 9 april weer begonnen met werken, Femke was krap 5 weken oud.

Natuurlijk wilde ik mijn dochter niet graag wegbrengen, maar wat moest ik dan? Ik had geen inkomen en zwangerschapsverlof, dus ik moest wel.

Ik vind het op zich niet erg om te werken, maar ik ben er alweer aan gewend.

Ik wens jullie allemaal veel succes met werken. Als je het werk wat je doet leuk vind, dan valt het allemaal wel mee.

Gr linda

het ergste is nog, ik werk zelf in de kinderopvang, ik maak dus dagelijks (naja dat is overdreven) maar vaak genoeg mee dat ouders hun kindjes voor de eerste keer brenegn en dan zeg ik zelf, gewoon kort en duidleijk afscheid nemen, en naar de deur lopen is weggaan niet meer terug komen dan dan word het onduidelijk bla bla bla, ik weet het dus heel goed voor andere, (en weet dus ook dat het met de kindjes helemaal goed komt) maar nu moet ik zelf!!!! we zeggen altijd stiekem tegen elkaar de ouders zijn vaak het grootste probleem bij huil afscheid, daar sta ik nog steeds achter maar ik begrijp het wel al wat beter, de kinderen zijn vaak alweer stil voordat moeders in de auto zit.

pffffff, rustig ademhalen, het komt allemaal goed,

en ik ga zeker genieten van de laatste dagen (hoewel ben bebieuwd wat de dokter straks 14.10 met zijn voetje gaat doen, waarschijnlijk moet het weer open om de bacterien eruit te halen, ben benieuwd hoe dat ventje dat vind.

Terug
Bovenaan