Maandag weer vk geweest

Hallo allemaal,

Ik had eigenlijk voor vandaag weer n afspraak staan bij de vk, maar afgelopen zondag zat ik er zo doorheen, dat de vk aanbood om me maandag te laten komen om me evt te strippen.

Dus, ik ben idd maandag geweest. Ik was toen 39+6 en had 2 cm ontsluiting, dus ze kon in ieder geval strippen. Fijn is anders, maar ik ben blij dat we het hebben gedaan. Het was de rest van de middag en avond wel onrustig, maar het zette niet door, helaas. De nacht was weer erg rustig. De meeste vrouwen krijgen juist s nachts (voor)weeën, maar bij mij is er dan eigenlijk niets meer....

Gister in de loop van de ochtend ben ik wel n deel van de slijmprop verloren en daarna leek het ook wat serieuzer te worden, maar vannacht weer helemaal niets.... Vanmorgen weer aardig wat slijm, duidelijk geen afscheiding, dus er is wel degelijk wat bezig daar van binnen, maar de vraag is wanneer het nou eens echt gaat doorzetten.... Bij mijn 2e verloor ik s morgens heel vroeg de slijmprop (of in ieder geval een deel daar van) en net voor middernacht is ze toen geboren.
Vandaag ook weer veel last van harde buiken en van rugweeën. Helaas zit er nog steeds geen regelmaat in die weeën, dus ook nog steeds geen duidelijk signaal van een naderende bevalling.....

Mocht ze er vrijdag nog niet zijn, word ik opnieuw gestript...

Afwachten dus maar weer.... (Wat is dat toch eigenlijk een vreselijk woord (-;)
 
Terug
Bovenaan