maandag weer werke!

ik zie er tegen op...... maar eerste stap gezet... daar net wezn dansen en de kleina bij papa moeten laten... ging wel goed... tot net voor ik er was... idus ik kwam binnen naar een overstuur kind...
moe,honger,,..,,, en tja wat is lekkerder dan echt van de borst bij mama....

Ik had afgelopen maandag mijn 1e werkdag na ook ruim 9 maanden thuis... Ik zag er wel tegenop omdat de relatie met mijn baas en collega's niet zo goed was. Maar ook wel weer lekker om op een andere manier dan thuis nuttig bezig te zijn. Het was ook meteen de laatste! Kreeg te horen dat mijn ontslag is aangevraagd omdat het erg slecht gaat met het bedrijf. Dus nu op zoek naar een leuke nieuwe baan.

ik ga morgen bij mijn nieuwe werkgever beginnen, wel een beetje eng maar heb ontzettend veel zin om weer wat te gaan doen. Ik ga 4 ochtenden werken, 2 ochtenden bij mijn moeder en 2 ochtenden bij de opvang.

En hoe gaan jullie het doen?

Mijn man werkt ongeveer een half jaar in ploegen en dan half jaar in dagdienst. net in augustus weer in ploegen begonnen en we werke nu dus beide onregelmatig.
Heeft ook een voordeel want nu hoeft Levi gemiddeld maar 1 keer in de week naar de gastouder. Verder is er steeds 1 van ons beide thuis.
Vanaf ergens tussen februari en april, als manlief weer in dagdienst gaat, zal hij vaker ( alle dagdiensten die ik werk) naar de gastouder gaan, behalve de zondagen want dan is mn man altijd in huis. Maar ach dan zijn we weer een paar maand verder...

Terug
Bovenaan