maandag zekerheid, dan krijg ik een echo!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Na een emotioneel zware week (6e wk en hele week bloeding, geen reactie van gyn) zijn wij vrijdagmiddag bij onze HA geweest.

Gelukkig is dit een fantastische man die voor ons gelijk de VK heeft gebeld. Ook zij snapte de situatie en we mogen maandagmiddag om half 5 komen voor een echo.

Eindelijk hebben  we maandagmiddag zekerheid!

Nog ff in spanning zitten dus.

We houden jullie op de hoogte!

Liefs Sylvia
P.S. ik wil iedereen die zwanger is (kort of lang) heel veel geluk wensen en geniet van jullie kindje(s)

Hey hoi,

wat spannend voor jullie zeg!

Ik wens jullie heel veel succes maandag!

Ik duim voor je!

Groetjes Annie

Spannend ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb vorige week de echo gehad na 2 weken bloedverlies.... Dus ik ga voor je duimen dat het net zo'n goede afloop wordt als bij mij. Nog even sterkte met de stress.....
En heel veel succes maandag!

Hallo

ook ik wilde je even heeel veeel succes wensen.
ik duim voor je

liefs Wies

Ik hoop dat alles met jouw kindje goed is en dat je een reden opkrijgt waarom de bloedingen plaatsvinden.Succes

gr mama vna MD

Ik snap je ongerustheid wel hoor. Die gyn. kan met 6 weken maar weinig zien en heeft je waarschijnlijk daarom naar huis gestuurd. Maargoed hij had het toch minimaal even kunnen proberen met de echo vind ik. Bij mij klopte het hartje bij 6 weken namelijk al.

Sterkte!
lfs ing

Jeetje wat een spanning voor jullie! Heel veel succes morgen dan en ik hoop dat jullie iets moois te zien krijgen.
Groeten Tara

Terug
Bovenaan