Hoi meiden BEDANKT voor jullie ieve woorden bij het slechte nieuws dat we woendag hebben gekregen.
Gisteren in het ziekenhuis geweest en het was dus echt mis,jammer.
opnieuw een echo gehad en daar concludeerde ze dat het vruchtje al zeker 3 weken dod in mijn lichaam zat.
Niet leuk om te horen,maar ze hebben wel besloten om me snel te helpen.
Vandaag gebeld hoe laat ik maandag geholpen word en ik word maandag om 7:30 al verwacht in het ziekenhuis.
Kunnen we dit hoofdstuk afsluiten en er over een paar weken weer voor 100% voor gaan.
Gisteren kregen we daar en tegen wel weer een beetje goed nieuws te horen,We hebben de goedkeuring van de bank.
We kunnen het huisje kopen dat waar we helemaal verliefd op zijn geworden.
Vanmiddag het verlopige koopcontract getekend en nu wachten tot begin dec.
Dit neemt niet het verdriet weg van het kindje dat we verloren hebben,maar na 3 jaar zoeken en proberen zijn we wel dol gelukkig dat dit eindelijk gelukt is.
Ik wilde dit even met jullie delen.
gr Rian
Gisteren in het ziekenhuis geweest en het was dus echt mis,jammer.
opnieuw een echo gehad en daar concludeerde ze dat het vruchtje al zeker 3 weken dod in mijn lichaam zat.
Niet leuk om te horen,maar ze hebben wel besloten om me snel te helpen.
Vandaag gebeld hoe laat ik maandag geholpen word en ik word maandag om 7:30 al verwacht in het ziekenhuis.
Kunnen we dit hoofdstuk afsluiten en er over een paar weken weer voor 100% voor gaan.
Gisteren kregen we daar en tegen wel weer een beetje goed nieuws te horen,We hebben de goedkeuring van de bank.
We kunnen het huisje kopen dat waar we helemaal verliefd op zijn geworden.
Vanmiddag het verlopige koopcontract getekend en nu wachten tot begin dec.
Dit neemt niet het verdriet weg van het kindje dat we verloren hebben,maar na 3 jaar zoeken en proberen zijn we wel dol gelukkig dat dit eindelijk gelukt is.
Ik wilde dit even met jullie delen.
gr Rian