maandag...

vlieg ik naar Seattle met mijn vriend, voor de bruiloft van mijn zusje...zonder kindjes, want dat vind ik te ver...morgen gaan ze logeren en dan ben ik volgende week dinsdag pas weer thuis...mis ze nu al....

Krijg nu al wel een beetje de kriebels moet ik zeggen hoor....

Dit is de weersvoorspelling  voor de komende weken daar: zon, droog tussen de 25 en 30 graden, hoera toch nog zomer...en leuk voor mijn zusje, mooi weer op haar bruiloft

Groetjes Yvonne

Oh ja.... kan me je dubbele gevoel wel voorstellen. Naar Amerika voor zo iets leuks nog wel lijkt me heerlijk. Echt even er tussen uit. En zelfs even   niet meer aan al het gedoe rondom de kids denken. Lijkt me erg fijn.
Maar aan de andere kant ze vreselijk missen en ze toch elke dag om je heen willen hebben.
Groetjes Veerle

Ik kan me goed voorstellen dat je dat heel moeilijk vindt! Ik zou mijn meisje ook zooooo missen, ik vond 2 nachtjes al lang.
Maar aan de andere kant: probeer te genieten van de tijd met je man, een andere omgeving, even er tussenuit. Je krijgt nu gedwongen even een break van het moederschap. Misschien is dat ook wel heel prettig.
En je moet maar zo denken: thuiskomen was nog nooit zó leuk! Ik hoop voor je dat je weekje weg ook leuk wordt!

Groetjes,

Eveline

ja ik kan me het heel goed voorstellen, ik ga het zelf ook meemaken, ik ga 15 augustus 16 dagen naar curacao toe met mijn man en zijn dochter, de kleine gaat naar mijn moeder en daar zit die heel goed daar maak ik me geen zorgen over, vorige week was er een progamma op televisie dat heet hello goodbye dat is een progamma die gaat over schiphol en de mensen die daar zijn op wie ze dan wachten of wie ze gaan uitzwaaien, toen was er een moeder met 3 kindjes, en de oma van die kindjes woont in spanje en oma was een weekje in nederland geweest en ging dus weer terug naar spanje, en die kindjes moesten heel hard huilen toen ze oma gedag gingen zeggen, nou ik zal jullie eerlijk zeggen ik heb heel hard mee zitten huilen op de bank hihi ja erg he maar ik zag het me al helemaal voor me dat ik strax die kleine van mij gedag moet zeggen, als ik er nu aan denk begin ik zowat weer te huilen, maar ja er gaat een hele grote foto van Chez mee in de koffer, en ik denk wel dat het me even goed zal doen hoor!! groetjes

oe............. das dubbel. Leuk natuurlijk, een bruiloft, maar zonder kindjes naar de andere kant van de wereld, bah... Ik hoop dat je daar iig veel plezier hebt.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan