Maandag....

Volgens mij houdt Jari niet van maandagen... merk het iedere keer..hij is zo onrustig, wilt niet veel, niets is goed.... Heel de tijd huilerig en mopperig..

Zal zijn vader misschien wel missen ;)

Ik kan me er iets bij voorstellen. de weekenden zijn toch anders en hij moet de omslag weer even maken. maandag is ook nooit mijn beste dag omdat ik in het weekend te veel doe en dus op maandag bij moet komen..
En zonder papa is ook gewoon niet zo leuk..

Haha dat heeft onze dame op vrijdag. Dan moet mijn man ook koopavond draaien en sta ik er de hele lange dag alleen voor. Voelt ze toch aan denk ik.

Liefs ciomama

Onze meid is ook altijd onrustig op maandag. Maar hier zijn de weekenden nogal druk. Of we krijgen bezoek of we gaan op bezoek en dat zijn extra prikkels voor onze Emi. Denk dat we de zondagen toch maar rustiger aan gaan doen en lekker bankhangen of alleen de grootouders laten komen. In het weekend ben ik ook relaxt omdat mijn man dan dingen van me overneemt.

Wat apart hè dat ze dat dus echt door hebben. Wij zijn niet eens zo heel druk op zondag, maar het ritme zal net ff anders zijn.
Grappig om te lezen dat jari niet de enige is met een after weekend dip ;)

Terug
Bovenaan