Maandbox pampers kopen maat 2 of beter losse pakken?

Ik kan het onderwerp jammer genoeg niet toelichten dus dan maar even zo.. 
Momenteel ben ik bezig met alles in huis halen voor mijn eerste kindje. Waaronder luiers .. Ik heb 1 klein pak pampers maat 1 en een klein pak maat 2.. 
Mijn vraag is nu wat is wijsheid? Aangezien je ook maandboxen kan bestellen.. Is dat handig om nu al aan te schaffen of is hetgeen wat ik heb goed zo en kan ik beter tegen die tijd kijken wat handig is om te doen?
Help a mommy out. I've got no clue!

Ik persoonlijk zou wachten met maandboxen. Het gaat ook blijken of je bij pampers blijft of niet. Misschien vind je ze helemaal. Niet zo fijn de echte pampers. Ik ben er mee begonnen en ben uiteindelijk overgestapt op kruidvat merk. Pampers lekte bij ons kleintje veel door. Vooral in de nacht toen ze begon te slapen van 7 tot 7. Bij kruidvat merk hebben we dat niet. Maar welk merk iedereen fijn vind verschilt nogal de een zweert bij pampers de ander bij mruidvat, die weer bij etos of zwitsel. Dus ik zou persoonlijk nog eventjes wachten met het aanschaffen van maandboxen. 
Het voordeel van kruidvat merk (vind ik dan) is dat je een dichte pak altijd kunt ruilen voor een andere maat, en dat ook zonder bon! 

Wij hebben 2 kleine pakken maat 1 gebruikt. Daarna overgestapt op maat 2. Had ze ook groot ingekocht, maar er liggen nu nog ruim 60 in de kast omdat ze echt niet meer passen. We kregen ook veel luiers in maat 2. De meeste luiertaarten worden ook gemaakt met maat 2 en je krijgt best vaak maat 2 kado. Ik zou dus pak voor pak kopen. 

Ik heb zelf wel een maandbox gekocht omdat ik een goede aanbieding had gezien. En als het te veel zou zijn of ik vind ze niet prettig dan heb ik wel mensen in mijn omgeving aan wie ik het kan geven. Of ik zet het op marktplaats. Maar zou het wel alleen kopen als er een goede aanbieding is.

Overigens Kruidvat luiers waren hier een regelrechte ramp. Hij vond het plastic achtige absoluut niet fijn aan zijn billetjes en lekte na 2 uurtjes al door. Nu slaapt hij nog 12 uur en kurkdroog na een nacht in de pampers. Zo zie je maar dat elke baby en mama anders is.. Ik zou zeggen probeer ze uit en als je ze fijn vind haal nieuwe in de kraamweek.

Hoi
Ik zou überhaupt geen maandbladen kopen. De pampers zijn vaak genoeg in de aanbieding. Heel vaak 1+1 gratis bij de bonus of iig 40% korting. Je moet even uitrekenen wat de luier per stuk kost. Zeker de kleine maatjes, hoeven vaak niet meer dan 12 ct ofzo te kosten. 
Succes!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan