Maandelijkse cravings??

<p>Hey allemaal!</p><p>Oke..waarschijnlijk een hele rare vraag, ik ben nu 17+4 dagen zwanger en ik heb elke maand nog last gehad van vreetbuien precies de week dat normaal mijn menstruatie zou zijn, hebben meer mensen hier last van? Of is het een mindfuck, verder geen last van cravings! ?</p><p>Xxx</p>

Ik had deze vraag in een andere forum gesteld of iemand cravings heeft, ik ben 17 +3  .. 1 Dag korter wat grappig! Ik heb geen cravings,  ik hunker niet naar 1 bepaald iets. Ik eet wel over het allemaal meer maar dat is natuurlijk normaal.

Ik had deze vraag in een andere forum gesteld of iemand cravings heeft, ik ben 17 +3  .. 1 Dag korter wat grappig! Ik heb geen cravings,  ik hunker niet naar 1 bepaald iets. Ik eet wel over het allemaal meer maar dat is natuurlijk normaal.

Ik had deze vraag in een andere forum gesteld of iemand cravings heeft, ik ben 17 +3  .. 1 Dag korter wat grappig! Ik heb geen cravings,  ik hunker niet naar 1 bepaald iets. Ik eet wel over het algemeen meer dan voor mn zwangerschap maar dat is natuurlijk normaal.

Ik had deze vraag in een andere forum gesteld of iemand cravings heeft, ik ben 17 +3  .. 1 Dag korter wat grappig! Ik heb geen cravings,  ik hunker niet naar 1 bepaald iets. Ik eet wel over het algemeen meer dan voor mn zwangerschap maar dat is natuurlijk normaal.

[quote quote=10161037]Oeps!!! Hahah app liep vast ! Sorry voor dubbele berichten!![/quote]
Hahah geeft niet! Grappig vlak na elkaar! Nee ik heb verder ook niet echt dat ik bepaald eten móet hebben maar toch die ene week! Zo apart ?. Hoe gaat het verder met jou? Last van andere zwangerschapkwaaltjes? En heb je de 20 weken echo al.bijna? 

Nah niet echt last,  ik vind het wel erg vervelend dat ik echt rust moet nemen. Ik werk 4 dagen maar wanneer ik ook nog eens een druk weekend heb gehad dan word ik misselijk van de vermoeidheid. Dan moet ik het andere weekend dingen gaan afzeggen. Verder voel ik me op dit moment prima.  In mn buik word het ook steeds drukker en voel al echt schopjes van binnen, soms erg oncomfortabel hahah. Kan niet wachten tot mn vriend het kan voelen.  Hoe is dat bij jou?

Terug
Bovenaan