Maandenlang verkouden en hoesten

<p>Mijn zoontje ging vanaf 5 maanden oud naar kinderdagverblijf. Sindsdien heeft hij altijd een verstopte neus, veel snotjes en heel veel hoesten. Ik spoel zijn neusje en geef hem af en toe hoestsiroop. Hij heeft ook rs-virus gehad.</p><p>Ik ben al meermaals bij de kinderarts geweest maar die zegt dat het normaal is dat hij zo lang verkouden is en hoest, zijn weerstand is nog niet voldoende opgebouwd.</p><p>Maar kan ik dan niets voor mijn zoontje doen? Hij slaapt zo slecht door het hoesten en snotteren. </p><p>Iemand tips?</p>
 
Heel ouderwets maar een gesneden ui onder het bedje werkt hier als een tierelier tegen een verstopte neus. Sneu he :(
 
Hoi.
Het hoofdeind van het bed hoger zetten werkt hier goed. Een gesnede ui ook. Luuf is een soort dampo voor babies. Verlicht wellicht ook.
Sneu als hij er zoveel last van heeft. Masr het hoort er helaas bij.
Succes!
 
Hi . Mijn zoontje is inmiddels 2 maar is ook altijd verkouden en hoesten sinds het kinderdagverblijf. Hier werkte toen hij kleine was ook het gebruiken van de Zwitsal bad gel waar het neusje van open gaat. Kan je gewoon kopen bij de Etos. Is gewoon bad gel. Maar met ingrediënten erin die het neusje lekker openhouden. Dat is voor het slapen gaan wel fijn. Ook doen wij nog altijd een ui onder zijn bed en gebruikte wij baby Luuf en baby neusspray.

Succes !
 
Terug
Bovenaan