maandje geen clomid en toch raar gevoel, kent iemand dit???

Hallo allemaal,

deze maand heb ik geen clomid gebruikt ivm vermoedelijke zwangerschap.
dit zou mijn 3e ronde 50 mg clomid zijn.

Nu heb ik een vraag, ik heb voor mijn gevoel wel die rare & vage bijwerkingen van clomid
herkent iemand dit of zou dit betekenen dat mijn cyclus uit zichzelf een beetje op orde is gekomen?

ook nog een rare vraag, herkent iemand het dat je met gebruik van hormonen veel meer gestoken wordt door muggen en aangevallen door andere steekbeesten??
Normaal is mijn man altijd het bokje, maar nu zit ik elke keer helemaal onder de jeukerige bultjes!

Liefs Sylvia

Hoi Sylvia!

Ik heb nu afgelopen maand een rust pauze gehad en dus geen clomid gebruikt maar heb ook nergens last van gehad. Ik merk het verschil wel goed hoor met of zonder. Met de clomid ben ik echt soms super chagarijnig en soms last van mijn buik. ook zie ik vooral sávonds en s'morgens met opstaan allemaal zwarte vlekken en strepen. Dat trekt gelukkig wel vrij snel weer weg! Wat ik het aller ergste vind is dat ik enorm haaruitval van de clomid krijg. Heb jij dat ook??? ik gebruik dan wel 150 mg en kan me niet herinneren dat ik dat bij de 50 en 100 ook had maar baal er wel van. Maar ja, even volhouden.Kijken wat het deze maand doet en anders kijken hoe verder. Aangezien ik de laatste keer ook maar 1 eitje met 150 had is het denk ik niet verstandig om hier te lang mee door te gaan. Hou geen haar meer op mijn koppie dadelijk :-(
Nou even genoeg geklaagd ...

xxx Niekje

hoi hoi,

Met en zonder clomid is elke maand anders bij mij....
Ik heb echt elke maand andere bijwerkingen, voel me anders enz....
Ik ben echt niet meer de ikke die ik anderhalf jaar geleden was.... door de clomid dus...

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan