Maandje overslaan

A

Anoniem

Guest
Wij moeten wegens medicijnen voor mijn man een maandje overslaan. Erg balen, dus hoewel ik mijn ei rond vandaag heb, weet ik nu al dat deze ronde niks wordt.
Wel temperaturen voor de gyn en bloed- en spermaonderzoek enzo, dus blij dat er iig. iets gebeurt.

Verder hebben we de eerste uitslagen binnen van kweekje en uitstrijkje etc. Dat was allemaal goed.

Ik ben er voorlopig even weinig, omdat ik dan maar gelijk even rust probeer te nemen. Hoewel dat moeilijk is in ronde 17...

Wenser

Balen als het al zo lang duurt. Begrijp dat het steeds moeilijker word na zo tijd. Hoop dat jullie volgende maand wel geluk hebben.
gr.

Balen zeg dat jullie verplicht een maandje over moeten slaan. Fijn dat alle uitslagen goed zijn. Neem even je rust en de volgende ronde er weer tegenaan!

Sterkte lieve meid.
Hoop dat jullie heel snel geholpen kunnen worden en er snel een plakkerd in je buik mag zitten.
Gelukkig zijn de uitslagen tot nu toe goed.

Neem je rust en neem je tijd meid.

Dikke knuffel,

Balen zeg... Het valt altijd tegen als je er even niet meer voor kunt gaan! Gelukkig waren de onderzoeken goed en ga je lekker door met tempen. Dan ligt het niet helemaal stil.

Sterkte!

Ja Daisy jij weet daar helaas alles van. Ben ook blij dat de onderzoeken niet stil liggen.
Wenser

Terug
Bovenaan