Maandstonden onderbroken?! Wanneer testen?

Hoi lieve mensen hier

Wij zitten in ronde 6 nu en ik heb wat raars voor.

Op 18 juni kreeg ik m'n maandstonden, dan twee dagen geen bloedverlies en dan plots weer vanaf 21 juni tot 24 juni ongeveer. Dit heb ik echt nog nooit gehad! Iemand van jullie?

We hebben dan vervolgens tussen 2 en 6 juli pogingen gedaan voor het maken van baby nr.2...

Wanneer kan ik testen volgens jullie? Het lijkt wel alsof die eerste dag maandstonden een soort van nep-dag was ofzo, omdat ik dan nadien gewoon wel best stevig weer m'n maandstonden kreeg.

Ik moet wel erbij vermelden: ik heb altijd een regelmatige cyclus. Maar: In mei kreeg ik plots m'n maandstonden 3 dagen later dan gewoonlijk. Dus het lijkt alsof m'n lichaam dit heeft "goedgemaakt" door weer 3 dagen eerder te beginnen met maandstonden. Zodat ik weer op m'n gewone cyclus zit, zeg maar.

Zijn hier mensen die dit ook al eens hebben gehad?

Ohja en dan ook: ik was gisteren mega-duizelig! Is dit een zwangerschapskwaal? ?

Bedankt om m'n lange bericht te lezen. Ik volg vaak mee met jullie en het is fijn om te zien wat een leuke community dit is van dames (en zelfs heren) die mekaar hier steunen!

Groetjes
Fay
 
Uhh kunnen wij niet zeggen, maar je hebt geen ovulatietesten gedaan? Dan kun je ook niet bepalen wanneer je nieuwe menstruatie zou moeten aanbreken. Ik zou voor de zekerheid pas op 16 of 17 juli een test gaan doen.
 
ik was in April/ Mei ook zwanger helaas is dit een miskraam geworden. echter had ik ook 4 dagen hevige bloeding dus ik ging uit van menstruatie. 1 week daarna ook duizelig en krampjes wat ik herkende van mn zwangerschap en jawel toen bleek ik al 2-3 weken zwanger CB tijdsindicator.
Als je hetzelfde hebt als ik toen, dan zou je test nu al dik positief moeten zijn. 
heel benieuwd naar je uitslag en succes! 
 
Bedankt voor je reactie. Nee ik heb geen ovulatietesten gedaan... Had ik beter wel gedaan! Maar ging ervan uit dat ik wel juist gerekend had en ik heb telkens een hele stipte cyclus.. Mja. Ik zit nog effe in spanning tot ik kan testen ?
 
Terug
Bovenaan