Maandverband of tampons

<p>hallo, </p><p>Ik heb een gekke vraag mischien! Helaas ben ik na de 3e terugplaatsing dmv icsi weer nier Zwanger. Nu wilde mijn man en ik vandaag een dagje naar de thermen om even lekker te ontspannen. Helaas vanmorgen is mijn menstruatie ingetreden. Normaal gebruik ik na een mislukte poging altijd maandverband omdat dit wordt aangeraden op de gynaecologie. (Volgens mij zijn gynaecologen altijd tegen tampons) Nu is mijn vraag kan ik een tampon gebruiken voor een paar uur? </p>
 
Misschien is eenmenstruatiecup een idee, niet zichtbaar en ook niet schadelijk voor je. Het is even wennen om dit te gebruiken maar zoveel beter voor je gezondheid!
 
Hallo,
bedankt! Het is hard maar we moeten nu positief de volgende poging in gaan! 
Een menstruatiecup gebruikte ik voor de icsi vaker al zeker met zwemmen. Als dit niet kan schaden dan kan ik zo mijn cup weer eens gebruiken. Dacht dat dit onder tampon gebruik viel. 
 
Inderdaad positief blijven!
 
ik mag van mijn gyn wel een cup gebruiken al is dit om andere redenen maar dit zou niet schadelijk moeten zijn!
 
Misschien voor de zekerheid even navragen of een cup wel ok is? Ik kan me voorstellen dat dat beter is dan een tampon, maar weet het niet zeker... Lijkt me wel de ideale oplossing!
 
Terug
Bovenaan