Maansteen. Ervaringen?

Hoi,
Ik ben zelf totaal niet spiritueel aangelegd en geloof er normaal gesproken niet zo in maar nu lees ik wel eens positieve ervaringen over de Maansteen.
Zelf heb ik een erg onregelmatige cyclus en loop ik sinds 3 maanden bij de gynaecoloog (gestart met Provera en Letrozol).
Zijn er hier mensen die een Maansteen hebben en positieve ervaringen hebben of hiervan hebben gehoord?
Ben erg benieuwd ?
 
Hoi ! 
Heb van een vriendin een armbandje gekregen met maanstenen , ik geloofde er eerst ook niet zo in , sinds 2 maanden doe ik aan accupentuur en raad is , BAM zwanger deze maand ! Heb hem precies een maand geleden gekregen het armbandje ?
 
dus proberen kan altijd ! Hoop dat het je snel geluk mag brengen ? 
 
veek liefs 
 
Na een MA. Kreeg ik van mijn collega een maansteen. Het was meteen raak. Nu heb ik een armband en oorbellen met een maansteen. En ben ik weer happy zwanger. 
 
Ik heb maanden een maansteen gedragen, of ik per se in geloof weet ik niet. Maar het was een poging waard ? Ik dacht meer: alle ‘steun’ is welkom en als dit werkt is het voor mij prima! Tot nu toe nul resultaat. Hier dus geen succes. Draag hem inmiddels niet meer, maar ligt nog wel bij mijn bed. (Zelf ook in medische molen met medicatie wegens pcos)
 
Hallo.
Ik zit in traject IUI en heb van mijn collega's een maansteen gekregen.
1e poging woensdag 6 juli gehad. Nog niet ongesteld
Fingers crossed!!!!
Vind het zoooo spannend. Maar als het gelukt is, ik geloof ergens wel in die steen. Daarnaast is hij ook mooi!
 
Hoii,
Ik draag al ruim n jaar een maansteen, ben dan wel niet bezig om zwanger te worden, maar ik had enorm veel last van een onregelmatige cyclus (22-63 dagen).
Het had even tijd nodig om goed te werken volgens mij en ik was er ook wat sceptisch over, maar ik ben nu al iets meer dan een half jaar met regelmaat ongesteld. ? 
Hopelijk lukt het bij jullie! 
 
Ik kan mijn ogen nog steeds niet geloven.... positieve zwangerschapstest deze ochtend !!!!! 
Zijn al ruim 2 jaar bezig. Gingen nu starten met gonal F spuiten en Ovitrelle en 1e IUI. 
Maaaar gelijk dus eerste poging raak! 
Omdat we dit traject in gingen, kreeg ik een maansteen van collega. Heb hem elke dag gedragen
 Ik geloofde er ook niet in. Nu wel!!!!!
Succes ♡♡♡
 
[quote quote=10572649]Ik kan mijn ogen nog steeds niet geloven…. positieve zwangerschapstest deze ochtend !!!!! Zijn al ruim 2 jaar bezig. Gingen nu starten met gonal F spuiten en Ovitrelle en 1e IUI. Maaaar gelijk dus eerste poging raak! Omdat we dit traject in gingen, kreeg ik een maansteen van collega. Heb hem elke dag gedragen Ik geloofde er ook niet in. Nu wel!!!!! Succes ♡♡♡[/quote]
Wat bijzonder, gefeliciteerd!! Ik ga er ook een bestellen. Ben zooo benieuwd :) 
 
Terug
Bovenaan