Maansteen heb ik binnen .....

A

Anoniem

Guest
Kan iemand mij vertellen of ik de maansteen aan m'n zilveren ketting mag hangen waar ook al een ander hangertje hangt ?  

En ik moet hem nu eerst afspoelen en goed drogen heb ik begrepen he ?? Ja, ik wil het natuurlijk wel goed doen :)

Groetjes Ellen

hoi Ellen

Zo ver ik weet kun   je hem gewoon, bij een ander zilver hangertje doen. Alleen bepaalde soorten edelsten kun je niet bij elkaar dragen. Vergeet verder niet om min. 1x in de vertien dagen hem af te spoelen.
Ik hoop dat ie tenminste je cyclus gaat reguleren, dat je tenminste weet wanneer je moet klussen. En dan ja dan mag het heel snel raak zijn !!!!

Op naar een dikke buik !!!!!

Groetjes Doortje

Hoi Doortje,

Ik had al een voorgevoel dat jij zou reageren op m'n berichtje
Dankjewel daarvoor !!!

Nou ik heb hem afgewassen en heb hem omhangen nu !!!!!

Van mij mag die z'n werk gaan doen, samen met de monnikspepercapsules en de teunisbloemoliecapsules

Groetjes Ellen

Heeeeeeeeeeeeeeelllll veeeeeeeeeeeeeeelllllllll geluk!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat het snel op gang gaat komen nu!

Ik zal voor je duimen hoor!!!!!!

Liefs,Famke

Dankjewel Famke ik hoop het nu ook een kertje hoor. Het is nu al 10 weken geleden dat ik voor het laatst ongesteld werd. Soms gaat de gedachte wel eens door mijn hoofd" stel dat ik toch stiekem zwanger ben " dan mis ik dus gewoon een aantal weken en dat wil ik niet !!!!

Ik doe daarom eind van de week of begin volgende week nog maar eens een test om nog weer even tussentijds te checken.

Succes ook jij he !!!!

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan